piątek, 26 grudnia 2014

Catrice kredki kohl kajal nr 130 i 010

Dziś przedstawię wam dwie kredki do oczu.
 Opis kredek ze strony internetowej Catrice Cosmetics:
 Perfekcyjne spojrzenie. Miękki aksamitny wkład drewnianej kredki pozwoli na dokładną aplikację i wyczaruje indywidualny efekt. Welwetowe, metaliczne lub błyszczące – wszystkie efekty są możliwe. 

pojemność: 1,1 g
cena: 8,49 zł
sklep: drogerie Hebe i Natura

Czarną kredkę nr 010 Ultra Black kupiłam w tamtym roku na dyskotekę. Od tego czasu trochę mi się stępiła. Mimo to nadal ją lubię. Podoba mi się jej intensywna czerń. Kredka tylko odrobinę odbija się na górnej powiece.
-------------------------------------------------------------------------------------- 
Zieloną kredkę nr 130 Greentings from... kupiłam, ponieważ w szkole były mini mistrzostwa w piłkę nożną. Kibicowaliśmy z klasą Włochom. Z dziewczynami wpadłyśmy na pomysł pomalowania policzków we flagę tego państwa. Dlatego wybrałam zieloną kredkę, która była akurat na promocji za 3 zł. Nie wiem, czy teraz przypadkiem już jej nie wycofano ze sprzedaży. Ale przez internet chyba można ją jeszcze dorwać. Ta kredka w ogóle nie odbija się na górnej powiece, ma ładny zielony odcień. Nie używam jej zbyt często, ale na jakiegoś sylwestra czy dyskotekę to może być ;)
---------------------------------------------------------------------------------------
Obie kredki są miękkie i łatwo się nimi maluje. Drewniana obudowa tych kredek jest taka tradycyjna ale nie przeszkadza mi to. Kredki są miękkie,ale są też odpowiednio twarde by bez problemu zatemperować je w szpic i zrobić nimi dość precyzyjną kreskę. Kolory na skórze są bardzo wyraziste, czyli pigmentacja jak najbardziej na +.
I jeszcze oczywiście swatche:

Moim zdaniem naprawdę warto rozejrzeć się za tymi kredkami. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!