wtorek, 23 grudnia 2014

My Secret trio eye shadow nr 307

Paletkę trzech cieni My Secret kupiłam na promocji w Naturze. Kosztowała wtedy 4 zł zamiast 7 zł. Są to naprawdę małe pieniądze, a paletka bardzo fajna.

pojemność: 4 g
cena: ok. 7 zł
sklep: Drogerie Natura

Ja mam numerek 307. Są to satynowe cienie. Świetnie sprawdzają się w makijażach dziennych. Bez bazy trochę się osypują. Jednak z bazą wszystko jest w porządku. Są dosyć napigmentowane, wytrzymują na powiece cały dzień.
O ile te dwa jaśniejsze cienie nie są jakoś bardzo mocne, to najciemniejszy kolor jest bardzo intensywny. Nie potrzebuje żadnej bazy, aby wybijać się kolorem. Trzeba z nim uważać, żeby nie przesadzić. Cienie warto nakładać na mokro, wtedy są naprawdę intensywne.
Oto swatche bez bazy (od najciemniejszego do najjaśniejszego):
Jak widać, najjaśniejszy kolor nie jest zbyt mocny.

I swatche z bazą:
Na żywo ten najjaśniejszy jest intensywniejszy.
Jest to moja ulubiona paletka cieni. Lubię My Secret za dobre jakościowo produkty i niskie ceny. Co sądzicie o tej palecie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!