niedziela, 11 stycznia 2015

Avon foot works peeling do stóp Limonka i Mięta

Hej! Ostatnio zaczęłam używać peelingów. Jednym z nich jest peeling z Avonu do stóp, o którym pisałam trochę tu. Od tamtego czasu używałam go kilkunastokrotnie, więc zapraszam na recenzję.


pojemność: 75 ml
cena: ok. 13 zł
sklep: internet 

Opis producenta:
Tej wiosny pielęgnacja zniewala zapachem soczystej limonki i aromatycznej mięty. Poznaj ich dobroczynne działanie i orzeźwiającą moc. Zadbaj o swoje stopy i podaruj im odrobinę pachnącej czułości.Pierwszym krokiem w perfekcyjnej pielęgnacji stóp jest wygładzanie. Peeling skutecznie zregeneruje zmęczoną skórę, jednocześnie usuwając zrogowaciały naskórek. Dzięki niemu będą one idealnie gładkie. 


Peeling sprawuje się dobrze. Używam go raz na kilka dni. Jego tarcie naskórka oceniam na słabe, lecz właśnie o to mi chodziło. Ja nie mam zaniedbanych stóp, jednak jeśli komuś zależy na dużym tarciu, to ten produkt mu się nie spodoba. Delikatnie złuszcza suchą skórę. Pięknie wygładza i odświeża stopy. Atutem tego peelingu jest ładny, świeży zapach. Najbardziej czuć w nim limonkę. 

Zalety
- delikatnie usuwa suchy naskórek stóp
- odświeża
- wygładza
- ładny zapach

Wady
- mało wydajny
- dla niektórych może okazać się za słaby

Jest to naprawdę słabiutki produkt. Co o nim sądzicie?

2 komentarze:

  1. zastanawiałam się nad jego kupnem. dzięki za recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go mam <3 Ale ja mam bodajże truskawka z melissą :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!