piątek, 2 stycznia 2015

Catrice Camouflage Cream 010 Ivory

Pierwsza notka w nowym roku :) Zapraszam na recenzję kamuflażu z Catrice.



pojemność: 3 g
cena: 12 zł
sklep: Drogerie Natura, Hebe

Opis producenta:
Kremowy podkład korygujacy o wysokim stopniu krycia. Trwała tekstura idealnie wtapia się w skórę ukrywając wszelkie niedoskonałości. Maskuje popękane naczynka, drobne blizny, przebarwienia oraz plamki. Testowany dermatologicznie. 

Dziwne jest to, że według producenta, to jest podkład... Dla mnie to korektor o mocnym kryciu. Kupiłam go za namową koleżanki, którą bardzo pozdrawiam :) Na początku używania nie byłam z tego produktu zadowolona. Na skórze dziwnie się ważył. Jednak postanowiłam znaleźć na to jakąś metodę - na skórę najpierw aplikowałam krem pod oczy i na to dopiero korektor. Dzięki temu kosmetyk ładnie wygląda na oku, w dodatku dobrze zakrywa cienie pod oczami i niedoskonałości. Jednak nie watro używać go jako baza pod cienie do powiek. Co do konsystencji - bardzo zbita i kremowa.


Zalety
- dobrze zakrywa mankamenty urody
- nie za jasny, nie za ciemny
- długo wytrzymuje na oku
- cena
- wydajność
- ładne opakowanie

Wady
- czasem podkreśla suche skórki
- jest ciężki (jak to kamuflaże)

Zobaczcie jak zakrywa cienie:


Polecam ten produkt zarówno bladziochom, jak i osobom o ciemnej karnacji (naprawdę są do wyboru 3 uniwersalne odcienie). Co sądzicie o tym korektorze?

2 komentarze:

  1. Nie wiem czy go kupię, ale twoja opinia jest bardzo zachęcająca. Na pewno się zastanowię. A jak ze zmywaniem tego produktu? Nie ma problemu?
    Wierna czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Z użyciem płynu micelarnego lub innego produktu do demakijażu nie ma problemu :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!