środa, 21 stycznia 2015

Marion chusteczki do demakijażu oczu, twarzy i szyji

Cześć :)
Ja na ogół się nie maluję, bo mi się nie chce ;p. Ale jak nałożę makijaż, to później muszę go czymś zmyć. Na co dzień używam mleczka do demakijażu z Ziaji, o którym pisałam TU. Ale teraz postanowiłam spróbować czegoś innego - chusteczek do demakijażu Marion. 
pojemność: 20 sztuk
cena: 4 zł
sklep: Drogerie Natura

Opis producenta:
Wyjątkowo delikatne chusteczki do demakijażu z wyciągiem z aloesu i witaminą E stworzone dla każdego rodzaju cery. Chusteczki dokładnie usuwają makijaż oraz wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając skórę oczyszczoną i odświeżoną. Specjalna formuła zapewnia optymalne nawilżenie skóry oraz nadaje jej miękkość, gładkość i elastyczność. Idealne do codziennej pielęgnacji. Bez zawartości alkoholu.
Praktyczne w pracy, podróży i na wakacjach.

Używam ich od kilku dni. Chusteczki w miarę dobrze zmywają makijaż, jednak trzeba trochę pomęczyć się przy tuszu do rzęs i eyelinerze. Wyróżnia je bardzo intensywny zapach, jakby perfumy. Za pomocą jednej chusteczki można zmyć pełny makijaż. Niestety zostawiają taką jakby tłustą warstwę i podrażniają oczy, co jest ogromnym minusem.Jednak jak za tę cenę mogą być. Mimo to na pewno nie kupię ich ponownie. 
Mi podobają się one średnio :/ A co Wy o tych chusteczkach sądzicie? Zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!