piątek, 9 stycznia 2015

Mini haul z Drogerii Natura

Z mojego domu do Natury jest jakieś 200 m, dlatego często do niej chodzę. Moje wyprawy nie zawsze kończą się zakupami, ponieważ ja należę do grupy oglądaczy asortymentu :) Jednak dzisiaj zdarzyła się odmiana i wyszłam z drogerii z siateczką z zakupami. Nie ma może tego dużo, ale zawsze coś ;)


1. Uroda Kwiaty Polskie Malwa krem do rąk
Przestałam używać tego kremu z Oriflame (Link do recenzji KLIK) i musiałam znaleźć jakiś inny produkt. W Naturze napotkałam na ten krem z Urody. Według producenta ma on odżywiać, wygładzać i nawilżać dłonie. Mam nadzieję, że się sprawdzi. Teraz trwa również na niego promocja. 
3,30 zł (na promocji)/ 75 ml
2. Ziaja maska regenerująca z glinką brązową 
Jeśli chodzi ogólnie o maseczki z Ziaji, to używałam tej żółtej i szarej. O tej regenerującej czytałam wiele pozytywnych opinii, więc żywię do niej ogromne nadzieje.
1,99 zł/ 7 ml
3. Ziaja maska nawilżająca z glinką zieloną
Ta maseczka przeznaczona jest dla cer suchych i normalnych. Ja mam cerę mieszaną, jednak mimo to potrzebuje ona nawilżenia, dlatego jestem bardzo ciekawa tej maseczki.
1,99 zł/ 7 ml
4. Ziaja liście zielonej oliwki oliwkowa maska kaolinowa z cynkiem oczyszczająco-ściągająca
Za to, jeśli chodzi o tę maskę, to ma ona pomagać cerom tłustym i mieszanym w redukcji porów i zaskórników. Dodatkowo powinna szybko schnąć, czego nie można powiedzieć o reszcie maseczek Ziaja. 
1,49 zł/ 7 ml

Jestem zadowolona z moich zakupów. W sumie miałam kupić coś innego, ale nie żałuję mojej decyzji. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i zachęcam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!