piątek, 30 stycznia 2015

Styczniowe zużycia

Hej :) Mój koszyk na zużycia jest już trochę pełny, więc zapraszam Was na pierwsze w 2015 roku denko :) Może nie ma tego mnóstwo, ale zawsze coś. Z kolorówki są aż dwie rzeczy :) Reszta to pielęgnacja i inne.





1. Femina soft touch wkładki higieniczne 
Bardzo fajne wkładki, o których pisałam tu. Jednak czasami odklejały się od bielizny. Ale myślę, że kupię je ponownie.
2,50 zł/ 30 sztuk
2. Avon foot works peeling do stóp Limonka i Mięta
Słabiutki peeling, który praktycznie nic nie pomagał. Jedyny plus to świeży zapach. Wykończyłam ten produkt, ale na pewno nie sięgnę po niego ponownie. W końcu po co kupować peeling tylko dla zapachu? Link do recenzji --> KLIK
13 zł/ 75 ml
3. Carea aloesowe płatki kosmetyczne 
Najlepsze waciki jakie miałam. Już zaopatrzyłam się w kolejne opakowanie. Te płatki są bardzo wydajne i nie sprawiają żadnych problemów - nie podrażniają i w ogóle :)
Link do recenzji --> KLIK
2,50 zł/ 120 sztuk



4. Sensique Velvet Touch beżowy, matowy cień do powiek
Nie wiem, jaki to numerek, bo wszystkie napisy mi się starły, ale szukajcie takiego beżowego, jasnego koloru. Co do cienia, to jest bardzo fajny, idealnie sprawdzi się do utrwalenia korektora pod oczami, zamiast pudru. 
7 zł/ 4 g
5. Miss Sporty clubbing colours lakier do paznokci
Znowu nie wiem, jaki to numer. Kolor jest taki różowo-brzoskwiniowy. Na paznokciach daje śliczny połysk, jest trwały i bardzo łatko się go aplikowało. Niestety już mi zgęstniał i nie nadaje się do malowania. Ale teraz w ogóle nie widzę tego odcienia w szafach Miss Sporty - ani w Rossmanie, ani w Naturze. 
ok. 8 zł/ 
6. Uroda Melisa pomadka ochronna do ust
Bardzo dobrze nawilża i chroni przed spierzchnięciem ust. Warto się za nią porozglądać. Nie pachnie, ani nie smakuje intensywnie, co mi się bardzo podoba, bo nie lubię gdy pomadka intensywnie smakuje. Na wizażu jest dużo informacji i opinii o niej --> link
5 zł/ 4 g
7. Ziaja maska oczyszczająca z glinką szarą
Maseczka średnia. Nie jest zła, ale już po nią nie sięgnę. Ale polecam Wam spróbować, a nóż się Wam spodoba ;) Link do recenzji --> KLIK
1,99 zł/ 7 ml
8. Ziaja liście zielonej oliwki maska kaolinowa z cynkiem
Najlepsza maseczka z najlepszych :) Muszę zaopatrzyć się w kolejne saszetki, bo ta maska jest genialna. Naprawdę warta polecenia. Więcej pisałam o niej tu.

I to tyle w tym denku :) Zużyłam (jak na mnie) dużo kosmetyków. Miałyście któreś z tych produktów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!