poniedziałek, 26 stycznia 2015

Ziaja czekoladowy balsam do ust

Witajcie :) Dzisiaj opowiem Wam o moim ulubieńcu, jeśli chodzi o pielęgnację ust. Mam na myśli czekoladowy balsam do ust z Ziaji.
pojemność: 10 ml
cena: 5 zł
sklep: stoiska Ziaji, Hebe


Opis producenta:
 Doskonale nawilża skórę oraz zapobiega nadmiernemu wysuszaniu.
- Zmniejsza skłonność do pękania, szczególnie w kącikach ust.
- Nabłyszcza, delikatnie natłuszcza oraz skutecznie zapobiega pierzchnięciu.
masło kakaowe - zapewnia wysoką biozgodność ze skórą, działa renatłuszczająco, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka.
olej Canola - bogaty w fitosterole i tokoferole, odżywia i zmiękcza naskórek, posiada naturalny system antyoksydacji, neutralizuje wolne rodniki, chroni przed szkodliwym wpływem UV oraz skutecznie łagodzi podrażnienia.
lanolina - natłuszcza oraz wyraźnie zmiękcza skórę, doskonale wchłania się w skórę, hamuje utratę wody oraz zmniejsza szorstkość naskórka. 
witamina E- zwana jest `witaminą młodości`, skutecznie neutralizuje szkodliwe działanie wolnych rodników. Nawilża, wygładza i uelastycznia skórę. 
aromat masła czekoladowego - podnosi komfort stosowania.

Czytałam o tym balsamie wiele złych opinii, jednak ja ufam Ziaji i postanowiłam go kupić. Tradycyjnie nie zawiodłam się. Cudownie natłuszcza, chroni i nabłyszcza usta. Dodatkowo zapach i smak naprawdę czekoladowy (ściślej czekolada mleczna). Aplikator również mi się podoba.
Zalety
- chroni przez mrozem
- pielęgnuje usta
- natłuszcza
- nabłyszcza
- nawilża
- zmiękcza usta
- pachnie i smakuje czekoladą
- niska cena
Wady
- nie ma :)

Teraz ten balsam można kupić w nowym opakowaniu, które wygląda tak:

Wzmianka o tym produkcie już była na moim blogu w haul'u (LINK). 
Jest to mój ulubiony kosmetyk do ust. Co o nim sądzicie? Piszcie w komentarzach :)

5 komentarzy:

  1. Kiedyś go miałam i polecam. Był super! Szczególnie ten słodki smak i zapach <3 . Chyba bardziej podoba mi się stare opakowanie. A tobie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Stare bardziej kojarzy się z czekoladą! :D dlatego :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, stare opakowanie przez swój kolor kojarzy się z czekoladą :) Ale cóż, nie kartonik jest ważny, a kosmetyk :)

      Usuń
  3. Muszę kupić ;) Mam okropne usta i nic nie pomaga -.-

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!