czwartek, 8 stycznia 2015

Ziaja liście manuka - moje zbiory z tej serii

To, że lubię Ziaję, nie jest żadną nowością ;) Jakiś czas temu ta marka stworzyła serię dla cer normalnych, tłustych i mieszanych - liście manuka. Dziś opowiem Wam o moich zbiorach z tej serii. Wszystko kupiłam w firmowym sklepie Ziaji, ale te kosmetyki dostępne są również w wielu drogeriach.


Ja posiadam trzy produkty: żel myjący, krem na dzień i pastę oczyszczającą. Może opowiem o każdym o kolei.


1. Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom 
Świetna pasta! Odblokowuje pory, usuwa zaskórniki, pomaga w walce z pryszczami, wygładza skórę i doskonale oczyszcza. Lubię jej używać. Na twarzy 'zastyga' jak maseczka, łatwo się ją aplikuje. Bardzo lubię tę pastę.
8 zł/ 75 ml


2. Żel myjący normalizujący
Najlepszy żel myjący jaki miałam. Myje, odświeża i łagodzi podrażnienia. Bezproblemowo się go spłukuje. Dzięki używaniu tego żelu, mam mniej niedoskonałości. Polecam!
10 zł/ 200 ml


3. Krem nawilżający SPF 10 
Fajny, lekki krem z filtrem. Doskonale nawilża i odżywia skórę. Dobrze się wchłania. Jeden z moich ulubionych kremów.
11 zł/ 50 ml

W skład serii wchodzą: pasta oczyszczająca, żel myjący, peeling, tonik, krem nawilżający na dzień, krem mikrozłuszczający na noc i reduktor zmian potrądzikowych. 


*Jedna, mała uwaga! Krem na noc i reduktor zmian potrądzikowych są w identycznych kartonikach, przez co możecie ich nie rozróżnić. Ja miałam taki problem :) Przez cały miesiąc szukałam tego reduktora i okazało się, że stał obok kremu na noc... Ech...

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Zapraszam do komentowania :)

2 komentarze:

  1. Po Twoim poście na pewno skuszę się na pastę i żel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te produkty są naprawdę godne polecenia :)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!