poniedziałek, 19 stycznia 2015

Ziaja maska oczyszczająca z glinką szarą

Cześć! Tematem dzisiejszej notki będzie maseczka oczyszczająca z glinką szarą, przeznaczona do skór mieszanych, tłustych i trądzikowych. Zapraszam :)


pojemność: 7 ml
cena: 1,99 zł
sklep: Drogerie Natura, stoiska Ziaji

Opis producenta:
Maska kaolinowa z glinką szarą do skóry mieszanej, tłustej, trądzikowej.
-Zmniejsza widoczność rozszerzonych porów. 

Glinka szara oczyszczająca - zawiera siarkę, magnez, wapń oraz mangan, jest źródłem mikroelementów: głównie krzemu (około 45%), glinu (około 30%) i żelaza (około 2,5%), - Normalizuje pracę gruczołów łojowych. 
Kompleks proteinowo - cynkowy łączy właściwości antybakteryjne cynku i łagodzące protein. Zapobiega powstawaniu podrażnień, wywołanych nadmiernym gromadzeniem się sebum na powierzchni skóry. Reguluje proces keratynizacji naskórka oraz chroni przed nadmierną utratą wody.
-Skutecznie łagodzi podrażnienia skóry.
Prowitamina B5 aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek.
Alantoina, pochodna mocznika o doskonałych właściwościach kojących i osłaniających naskórek, skutecznie łagodzi podrażnienia oraz zmniejsza skłonność do ich powstawania.



Cóż... Nie jest to zła maseczka, ale ja spodziewałam się czegoś innego. Mam cerę mieszaną i trądzikową. Zależy mi na dobrym oczyszczeniu twarzy. Ta maseczka nie spełnia moich wymagań  -nie oczyszcza, wręcz zapycha pory i nie pomaga w pozbywaniu się trądziku, a nawet tworzy drobne niedoskonałości. Jedyne co zauważyłam, to wygładzenie cery. Jednak innym może się spodobać. Jak zwykle maseczka starcza na dwa-trzy użycia (tradycyjnie u masek z Ziaji). 

                          Skład:

J
a do tej maski już raczej nie wrócę, ale chętnie będę testować inne maseczki z Ziaji. Co sądzicie o tym produkcie? Piszcie w komentarzach :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!