sobota, 17 stycznia 2015

Ziaja nuno tonik antybakteryjny

Dziś przedstawię Wam produkt, którego używam już wiele lat. Mam cerę trądzikową, więc cały czas potrzebuję oczyszczenia. W walce z trądzikiem zawsze pomaga mi tonik antybakteryjny z Ziaji.


pojemność: 200 ml
cena: ok. 7 zł
sklep: Drogerie Natura i inne

Opis producenta:
Menu Nuno:
Ac.Net – inhibitor 5 a-reduktazy; Alantoina; Alga Nori; Ekstrakt z mięty; D-panthenol 
Nie zawiera alkoholu
Nuno przeciw pryszczom:
- Łagodnie oczyszcza i zamyka rozszerzone pory.
- Intensywnie nawilża naskórek.
- Stosowany systematycznie ogranicza wydzielanie sebum.
- Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.
Efekt Nuno:
skuteczna tonizacja skóry i łagodne oczyszczanie nawet przy częstym używaniu
Sposób użycia:
Nanieść tonik wacikiem na oczyszczoną skórę. Stosować z innymi preparatami z serii nuno.

Ten tonik jest rewelacyjny. Idealnie odświeża i oczyszcza twarz. Faktycznie nie zawiera alkoholu. Nie podrażnia mojej delikatnej skóry i pomaga usuwać pryszcze. Dodatkowo łagodzi i nawilża skórę. Tonik ładnie, delikatnie pachnie. Konsystencja jest wodnista i ma lekko żółtawy kolor. Opakowanie typu "klik". 


Skład:
Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Mentha Piperita Extract, Porphyra Umbilicalis Extract, Allantoin, Butylene Glycol, PEG-60 Almond Glycerides, Caprylyl Glycol, Carbomer, Nordihydroguaiaretic Acid, Oleanolic Acid, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Perfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Benzyl Salicylate, Geraniol, Citronellol, Citric Acid.

Podsumowując: tonik jest fajny i naprawdę antybakteryjny. Dostępny w wielu drogeriach, m.in. w Naturze i Rossmanie. Wart polecenia dla cer tłustych i trądzikowych. Jest to moje chyba już 15 opakowanie i nie zamierzam go zamieniać na żaden inny produkt. Naprawdę go lubię i polecam! A Wy? Co o nim sądzicie? Piszcie w komentarzach :)

1 komentarz:

  1. też go miałam, ale mi się skończył. na pewno kupię ponownie

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!