czwartek, 19 lutego 2015

Avon oczyszczający krem do twarzy drzewo herbaciane i ogórek

Jeśli chodzi o kosmetyki Avon, to dopiero zaczynam z nimi moją przygodę. Ostatnio zamówiłam moje pierwsze produkty Avonu (link). Dziś czas opisać Wam jeden z nich, czyli krem drzewo herbaciane i ogórek :) Zapraszam na notkę!
pojemność: 75 ml
cena: 14 zł
sklep: katalogi Avon ;)

Opis producenta:
Lekki, nietłusty, hipoalergiczny krem do twarzy z wyciągiem z ogórka i drzewa herbacianego. Może być stosowany przez całą rodzinę do nawilżania twarzy i ciała. Można go używać także po goleniu. Zapewnia długotrwałe nawilżenie. Działanie: Ogórek tonizuje i odświeża skórę. Drzewo herbaciane działa antyseptycznie, oczyszcza i koi. Produkt nawilża i nadaje skórze miękkość.

Mazałam się tym kremem codzienne przez ostatni tydzień i sądzę, że ten krem średnio może spodobać się cerom tłustym, chociaż dla nich jest dedykowany. Krem pozostawia tłustą warstwę, ale dobrze nawilża. Słoiczek jest nawet ładny, poręczny. Konsystencja - gęsta, bardziej zielona niż na zdjęciu. Jeśli chodzi o cenę, to często można kupić ten krem w promocji. 
              Skład:
Nie wiem, co zrobię z tym produktem. Chyba nie będę go używać. Znacie ten krem Avonu? Co o nim sądzicie? 
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Przypominam, że można komentować moje posty również anonimowo, bez posiadania konta! Dlatego zachęcam do wyrażania swoich opinii :)

2 komentarze:

  1. radzę pisać dłuższe posty, ostatnio bardzo krótkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, ostatnio nie mam weny do pisania długich recenzji. Podczas pisania staram się opisywać główne cechy danego produktu, bo szczegóły to sprawa indywidualna. Ale dziękuję za sugestię.

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!