środa, 25 lutego 2015

Farmona Herbal Care szampon łopianowy

Ostatnio Biedronka powiększyła swój asortyment jeśli chodzi o kosmetyki. Jednymi z nowych produktów są naturalne szampony z Farmony. Ja wybrałam wersję łopianową, ale jest też wersja pokrzywowa i skrzyp polny.
pojemność: 300 ml
cena: 7 zł
sklep: Biedronka



Opis producenta:


Ten szampon w sumie mi się spodobał. Ładnie pachnie, tak.... ziołowo. Podoba mi się również opakowanie - małe, zgrabne i trochę inne niż pozostałe szampony. Konsystencja dość płynna i przeźroczysta. 

Jeśli chodzi o działanie, to podwójne mycie daje bardzo dobry efekt oczyszczenia. Jeśli chodzi o obietnice producenta, to szampon dość dobrze poradził sobie z łupieżem, ale z nadmiernym przetłuszczaniem się włosów zrobił niewiele - jednak każdy szampon robi niewiele z przetłuszczaniem się moich kłaków, więc nie mam o to pretensji do tego szamponu ;) Dodatkowo niezbyt kołtunił włosy, za co duży plus.
Jedyną wadą jest wydajność. Mam go 2 tygodnie, używam co 3 dni, a moja mama co 2 dni i zniknęła już połowa opakowania. Ale ten szampon kosztuje tylko 6 zł, więc mogę go częściej kupować ;) 

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauryl Sarcosinate, Propylene Glycol, Arctium Majus roqt Extract, Sodium Chloride, Inulin, Cetrimonium Chloride, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolysed Wheat Protein, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolysed Wheat Starch, Zinc PCA, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, 2-Bromo-2Nitropropane-1,3-diol, Citric Acid, Disodium EDTA

W Biedronce są też odżywki do włosów z tej serii. A jeśli chodzi o ten szampon to polecam. Warty przetestowania. Co o nim sądzicie? Piszcie w komentarzach, chętnie poczytam!

2 komentarze:

  1. lepszy ten czy ten rumiankowy http://alexwswieciekosmetykow.blogspot.com/2014/12/moja-pielegnacja-wosow.html ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba równie dobrze oczyszczają głowę, jednak rumiankowy starcza na dłużej, ale ten z Farmony mniej kołtuni włosy. Więc nie wiem, który lepszy... ;)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!