czwartek, 26 lutego 2015

Nowość z Biedronki - balsam do ust a'la EOS

Hej :) Od przedwczoraj w Biedronce możemy kupić nowe balsamy do ust, które na pierwszy rzut oka są dość podobne do legendarnych jajeczek EOS. Do wyboru mamy kilka wersji: bananowa, jabłkowa, truskawkowa, pomarańczowa, malinowa, jagodowa i czekoladowa

pojemność: 5 g
cena: 6 zł
sklep: Biedronka

Opis producenta:
Ja wybrałam wersję czekoladową, ponieważ nie znalazłam truskawki :( Uwielbiam wszystko, co truskawkowe, ale niestety w mojej Biedronce nie było tej wersji zapachowej. Jednak i czekolada może być :) 
 Najpierw opowiem o opakowaniu tego balsamu: plastikowe, ale trochę ciężkie, niebieskie, wielkości piłeczki pingpongowej. Bardzo fajne. Można się też pobawić ;) Gdy otwieramy tę piłeczkę, od razu czujemy piękny, kakaowy zapach. Bezproblemowo aplikuje się ten balsam na usta. 
 Jeśli chodzi o działanie, to balsam bardzo dobrze nawilża i zmiękcza usta, smakuje czekoladowo oraz nadaje ustom połysk. Jednak nie jest to klejący się balsam, za co duży plus. Nie wiem, czy działa jak EOS, ponieważ nigdy nie miałam tego oryginalnego jajeczka. 

Skład:
Podsumowując, bardzo podoba się mi ten balsam. Jednak w internecie spotkałam się również z negatywnymi opiniami na temat tego produktu, których nie rozumiem ;) Ja dzisiaj opisałam moje pierwsze wrażenia odnoście tego balsamu. Być może kupię sobie jeszcze wersję jabłkową lub jagodową. Co sądzicie o tej 'piłeczce'? :) Jesteście zainteresowane tym balsamem?


6 komentarzy:

  1. Ja mam jabłkowy i bananowy. Oba te zapach są dość sztuczne . Czy czekoladowy też trochę pachnie chemią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekoladowy pachnie raczej takim gorzkim kakaem, ale jest to faktycznie dość dziwny zapach. Nie każdemu może się spodobać. A czy jabłkowy jest gorzki? Bo chciałabym wypróbować i jabłko, ale obawiam się gorzkiego smaku...

      Usuń
    2. Nie, jabłkowy nie ma smaku
      ale zapach jest bardzo sztuczny. Jak takie owoce pomadki z kiosku... Ale bananowy pachnie jak syrop na kaszel bananowy :) zapach nie jest realistyczny ale podoba mi się. Polecam

      Usuń
    3. Dzięki :) Spróbuję jeszcze jabłkowego :)

      Usuń
  2. Jak chcesz :) ale ja jabłkowego nie polecam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam bananowy :P nie polecam :P

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!