sobota, 7 lutego 2015

Under Twenty tonik antybakteryjny przeciw zaskórnikom dla cery wrażliwej

Ten tonik kupiłam ostatnio na promocji w Rossmannie (link do haul'u klik). Zawsze używałam tego z Ziaji (link), jednak postanowiłam spróbować czegoś nowego. Dziś opowiem Wam o toniku antybakteryjnym od Under Twenty.


pojemność: 200 ml
cena: ok. 13 zł
sklep: Drogerie Natura, Rossmann i inne


Opis producenta:


Aby dokładnie opisać ten produkt, najlepiej przedstawię Wam to w ten sposób:

Zalety
- matuje
- raczej nie podrażnia
- trochę łagodzi pryszcze

Wady
- ciężko się otwiera, a ta zatyczka się zaraz urwie 
- słabo oczyszcza
- nie usuwa zaskórników
- jest strasznie niewydajny (używałam może 4-5 razy,
a ubyło już 1/3 opakowania, co widać na zdjęciu poniżej)


Podsumowując: Mi się ten tonik nie podoba. Zużyję to opakowanie (co nie będzie trudne) i nigdy do niego nie wrócę. Czego używacie do odświeżania twarzy? Znacie firmę Under Twenty?

2 komentarze:

  1. co służy za tło? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tło służy moja chusta :) Nie mam zbytnio takiego idealnego miejsca do zdjęć - kombinuję z dobrym oświetleniem, ale i z tłem. Mam nadzieję, że się podoba ;)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!