poniedziałek, 9 lutego 2015

Uroda Kwiaty Polskie Malwa krem do rąk

Heeej :) O dłonie trzeba dbać. Dlatego warto używać kremów do rąk. Dziś opowiem Wam o pewnym przeciętniaku w tej kategorii. Zapraszam na post :)

pojemność: 75 ml
cena: 3 zł
sklep: Drogerie Natura


Opis producenta:
Krem został opracowany na bazie roślinnych składników aktywnych, lanoliny oraz witaminy E. Błyskawicznie odżywia, nawilża i wygładza suchą i zniszczoną skórę dłoni. Przywraca jej piękny i młody wygląd, poprawia napięcie i uelastycznia. Doskonale pielęgnuje i natłuszcza płytkę paznokci. 
Składniki aktywne zawarte w kremie do rąk Malwa: 
Gliceryna – tworzy delikatny film ochronny, zapewniający prawidłowe nawilżenie skóry dłoni.
Ekstrakt z malwy – uszczelnia ściany naczyń krwionośnych, działa nawilżająco i łagodząco. Witamina E – redukując wolne rodniki, spowalnia procesy starzenia się skóry. 
Lanolina – skutecznie niweluje szorstkość skóry, zmiękcza i wygładza. Pomaga w odbudowie lipidowego płaszcza ochronnego, zapobiega wysychaniu i nadmiernej keratynizacji, nie utrudnia skórze oddychania. 
Ja mam trochę przesuszoną skórę dłoni, dlatego zależy mi na odpowiednim nawilżeniu i natłuszczeniu. Niestety ten krem sprawdza się nie najlepiej, ale też nie najgorzej. Sprawia, że dłonie są miękkie i gładkie. Niestety brakuje mi cennego natłuszczenia. Jeśli chodzi o nawilżanie, to jest ono małe. Duży plus za piękny, kwiatowy zapach. Za to minusem jest skład - drugie miejsce zajmuje alkohol. 

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Glycerin Sorbitol, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Myristate, Ceteareht-20, Dimethicone, Lanolin, Tocopheryl Acetate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Althaea Rosea Extract, Propylene Glycol, Parfum, Hydroxyisohexy 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Alpha-Isomethyl  Ionone, Hydroxycitronellal 

Mi ten krem nie przypadł do gustu, ale jestem ciekawa Waszych opinii. Zachęcam do komentowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!