środa, 11 lutego 2015

Ziaja antyperspirant ochrona przeciwbakteryjna

Antyperspiranty warto stosować nie tylko w lato, ale przez cały rok. Dziś przedstawię Wam jeden z lepszych takich kosmetyków. A mowa o antyperspirancie z Ziaji.

pojemność: 60 ml
cena: ok. 7 zł
sklep: Drogerie Natura i stoiska Ziaji


Opis producenta:

Delikatny preparat zawierający sole glinowe - kompleks łagodnych środków aktywnych ograniczających wydzielanie potu. Preparat nie zawiera alkoholu, a specjalnie opracowana formuła nie pozostawia śladów na ubraniu.

Działanie:

- skutecznie ogranicza wydzielanie potu,
- zapobiega powstawaniu przykrego zapachu.
Polecany do codziennej pielęgnacji okolic (obszarów) ciała skłonnych do nadmiernej potliwości. Stosować do codziennej pielęgnacji na czystą i kompletnie suchą skórę pod pachami. Pozostawić do wyschnięcia. Nie stosować w przypadku skaleczeń lub podrażnień.
Substancje aktywne
- alantoina,
- sole glinowe,
- triclosan,
- prowitamina B5 (D - pantenol)
Jak już wspomniałam, bardzo lubię ten antyperspirant. Świetnie chroni przez potem. Mój dezodorant dostałam gratis do ogromnych zakupów w sklepie firmowym Ziaji, ale normalnie można go kupić za ok. 7 zł. Zapach produktu przypomina mi trochę męskie perfumy ale jednocześnie jest delikatny - podoba mi się. Nie brudzi moich ubrań. Jest bardzo wydajny. Nie zawiera alkoholu. Jedyna wada to dość długie wchłanianie się. Co do kulki, to nie zacina się i jest duża, co bardzo mi się podoba.
Szczerze polecam ten antyperspirant. Za 7 zł mamy naprawdę dobry produkt, który sprawdzi się nawet w upalne dni. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!