wtorek, 17 lutego 2015

Ziaja krem pod oczy rozjaśniający cienie z bławatkiem

Hej :) Kremu pod oczy używać trzeba, gdyż skóra w tym miejscu jest bardzo cienka. Ja dodatkowo borykam się jeszcze z dużymi cieniami pod oczami. Jednak dzięki kosmetykowi, o którym dziś opowiem, mogę znacznie rozjaśnić swoje cienie :) Jeśli jesteście ciekawe mojej opinii o kremie pod oczy z Ziaji, to zapraszam do czytania dalej :)
pojemność: 15 ml
cena: ok. 6 zł
sklep: stoiska Ziaji

Opis producenta:
Przeznaczony do codziennej pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu w każdym wieku.
Działanie: 
-Rozjaśnia cienie pod oczami oraz wyraźnie zmniejsza ich widoczność
-Nawilża, tonizuje i lekko napina naskórek
-Aktywnie odżywia oraz doskonale uelastycznia skórę
-Skutecznie wygładza drobne zmarszczki
 Krem u mnie bardzo dobrze się sprawdza. Kiedy nałożę go wieczorem, rano mam bardzo ładnie rozjaśnione cienie. Jednak jest to efekt tymczasowy - następnego wieczoru znów wracają ciemne cienie. Ale wystarczy, że znów wklepię krem i rano wszystko jest ok. Tym bardziej, że jest to bardzo wydajny kosmetyk - używam go od kilku miesięcy, a zostało jeszcze 2/3 opakowania. Pod światło lampki można dostrzec, ile produktu jest w opakowaniu.
                         Skład:
Jest to mój ulubiony krem pod oczy i na razie nie zamierzam go zamieniać na jakieś inne specyfiki. Czyli Ziaja jak zwykle niezawodna ;) Znacie ten krem? Czego Wy używacie do pielęgnacji okolicy pod oczami?
---------------------------------------------------------------------------------------
Przypominam, że można komentować moje posty również anonimowo, bez posiadania konta! Dlatego zachęcam do wyrażania swoich opinii :)

2 komentarze:

  1. Często wpadam na twojego bloga. Muszę przyznać, że masz naprawdę ciekawe kosmetyki. Ten krem z ziaji jest naprawdę chyba warty uwagi. Tym bardziej za tak niską cenę. Wydajny, tani, dający efekt. Można pomyśleć ideał. A jak z zapachem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem jest bezzapachowy. Warto go przetestować :) Cieszę się, że mój blog Ci się podoba <3

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!