sobota, 28 lutego 2015

Zużycia z lutego, czyli kolejne denko

Luty już się kończy. Jak ten czas szybko leci ;) Ale koniec miesiąca oznacza.... denko! Tak więc zapraszam na post :)
Mimo, że luty to krótki miesiąc, to ja bardzo dobrze poradziłam sobie ze zużyciem kilku kosmetyków. W większości jest to Ziaja, ale to dobrze, ponieważ mam bardzo dużo kosmetyków z Ziaji i chcę je zużyć.

1. Ziaja liście manuka żel myjący normalizujący
Bardzo fajny, jednak kiedy zaczęłam go używać regularnie, to dość szybko się skończył... Pisałam o nim tu.
2. Ziaja nuno tonik antybakteryjny
Najlepszy tonik jaki miałam. Kiedy skończę tonik z Under Twenty (link), to na pewno wrócę do Ziaji. Pisałam o nim tu.
3. Uroda Kwiaty Polskie Malwa krem do rąk
Słaby. Dłonie były miękkie i gładkie, ale krem nie nawilżał i z czasem zaczął dziwnie pachnieć... Recenzja klik
4. Ziaja maseczka regenerująca z glinką brązową
Ze wszystkich przetestowanych maseczek Ziaji ta najbardziej mi się spodobała. Na pewno kupię ponownie :) Pisałam o niej tu
5. Marion chusteczki do demakijażu oczu, twarzy i szyji
Dobre do demakijażu twarzy z np. podkładu, ale nie do oczu! Teraz kupiłam chusteczki do demakijażu z Biedronki i będę je testować :) Recenzja chusteczek Marion klik
6. Colgate Cavity Protection pasta do zębów
Nawet dobra i tania. Używają jej wszyscy moi domownicy. Taka zwykła pasta do zębów.
7. Ziaja czekoladowy balsam do ust
Uwielbiam go! Działa idealnie i jest baardzo wydajny. Zaopatrzyłam się w kolejną tubkę. Pisałam o nim tu
8. Carea aloesowe płatki kosmetyczne
Świetne płatki. Zmywam nimi makijaż, maseczki, maści antybiotykowe. Używam też czasami do okładów na oczy z herbaty :) Pisałam o nich tu

I to by było na tyle :P Znacie te kosmetyki? Dajcie znać w komentarzach!

2 komentarze:

  1. W równo miesiąc zużyłaś żel ziaja do twarzy? http://alexwswieciekosmetykow.blogspot.com/2015/01/ziaja-liscie-manuka-zel-myjacy.html 28 stycznia, a ten post 28 lutego. Szybkooo. to niewydajny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ja go mam już ok. 3 miesiące. Zobacz, ile było produktu w opakowaniu podczas notki z 28 stycznia. Podczas ostatniego miesiąca używałam go dwa razy dziennie po 2-3 pompki (to dużo). Ale ogólnie jest wydajny.

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!