środa, 4 marca 2015

Dostałam prezent - nowe kosmetyki Avon :)

Wczoraj moja koleżanka obdarowała mnie kosmetykami Avon. Jak twierdzi, bez okazji :) Chyba wiedziała, co mnie interesuje, bo dostałam bardzo interesujące rzeczy. 

Bardzo się cieszę, ponieważ ciekawi mnie Avon i chętnie przetestuję te produkty :)

1. Maseczka do twarzy z wyciągiem z róży
Z tym kosmetykiem koleżanka świetnie trafiła! Sama chciałam kupić jedną z tych naturalnych maseczek. Jeszcze nie otwierałam, ale widzę, że maseczka zawiera płatki róż. A róże uwielbiam, więc na pewno przetestuję. 
75 ml/ cena regularna 17,00 zł
2. Balsam do ciała Infinite Seduction 
Penetrując stronę internetową Avon, nie natknęłam się na ten balsam. Nie wiem, może został wycofany ze sprzedaży... Zobaczymy jak się będzie sprawował.
150 ml
3. Błyszczyk "Promienny uśmiech" Gleaming Mauve
Tego błyszczyku również nie znalazłam na stronie Avon. Ale w Internecie można go zdobyć. Ja mam dość ciemne usta, na których mało pomadek ładnie wygląda. Ten błyszczyk ma idealny kolor. W tubce widać, jakby miał fioletowe drobinki, ale to chyba złudzenie, bo na ustach ich nie widać. Już raz użyłam, jest bardzo fajny :) 
15 ml
4. Lakier do paznokci nailwear pro+
Z tym produktem koleżanka niestety trafiła średnio, bo ja nie maluję paznokci na takie kolory. Ale np. na jakieś szalone imprezy to może będzie fajna taka mocna czerwień. Nie wiem jaki to jest numer, bo nie znalazłam żadnej informacji. 
12 ml

Uwielbiam dostawać kosmetyki :) Zwłaszcza te, które mnie ciekawią! Znacie te rzeczy? Zapraszam do komentowania :)

4 komentarze:

  1. Piękny kolor lakieru. Koniecznie testuj i pokazuj na blogu, jesteśmy ciekawi Twojego zdania. ;)
    Jeśli chcesz zajrzyj do mnie. ;)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będę testować. Bardzo chętnie wpadnę na Twojego bloga :)

      Usuń
  2. Ja uwielbiam lakiery żelowe z Avonu :) są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żelowych jeszcze nie próbowałam, ale chcę spróbować jeszcze innych kolorów lakierów z Avonu.

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!