wtorek, 31 marca 2015

Marcowe zużycia, czyli kolejne denko

Witajcie! Jak zwykle, pod koniec miesiąca publikuję kolejne denko. W tym miesiącu poszło mi nawet dobrze :) Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części notki ;)

Wykończyłam głównie pielęgnację, choć znalazła się też rzecz z kolorówki i niestety jest też jeden wyrzutek :(


1. Under Twenty tonik antybakteryjny przeciw zaskórnikom do cery wrażliwej
Z czasem się do niego przyzwyczaiłam. Coś tam odświeżał, trochę te zaskórniki usuwał, ale szału nie ma. Bardzo szybko się skończył, a ten zatrzask się urwał... Choć tonik spodobał się mojemu bratu... :) Recenzja klik
2. Farmona Herbal Care szampon łopianowy
Jest w miarę fajny, choć trochę niewydajny. Jednak kiedy użyję większą ilość, to skóra głowy trochę mi się łuszczy... Nie kupię go ponownie, ale warto spróbować. Pisałam o nim tu.
3. Ziaja antyperspirant ochrona przeciwbakteryjna
Bardzo dobrze spełnia swoją rolę, choć długo się wchłania. Jest bardzo wydajny. Nie kupię ponownie tylko dlatego, że lubię testować różne dezodoranty. Recenzja klik
4. Sensique zmywacz do paznokci o zapachu truskawki
Słaby zmywacz. Strasznie śmierdzi, wcale nie pachnie truskawkami i średnio zmywa lakier. Ostatnio kupiłam zmywacz z Bielendy, zobaczymy jak się sprawdzi.
5. Miss Sporty liquid concealer korektor pod oczy
Mam, a bardziej miałam ten jaśniejszy odcień. I najpierw go lubiłam, ale z czasem strasznie ściemniał na pomarańczowy kolor i nie dało się go nakładać. Akcentował zmarszczki, słabo zakrywał cienie. Średni.
6. Sensique, lakier do paznokci Mint Mist nr 184
To właśnie jest niestety wyrzutek. I tak go nie używam. Jak dla mnie, to bubel totalny. Wszystkie jego cechy opisałam tu.
7. Ziaja nuno żel punktowy przeciw wypryskom
Na twarzy nie robił nic. Zużyłam go na plecach i klatce piersiowej - jedynie tam działał. Nie kupię ponownie. Recenzja klik
8. Ziaja masło kakaowe kremowa maseczka odżywcza
Dziwny kosmetyk... Nie wiem, co mam o niej sądzić. Raczej ponownie nie kupię. Pisałam o niej tu.
9. Colgate Cavity Protection pasta do zębów
Fajna pasta, używam stale. Raz już się pojawiła w jednym denku (link).
10. Carea aloesowe płatki kosmetyczne
Nie zmieniłam o nich zdania. Bardzo je lubię, są świetne. Recenzja klik

Jak widzicie, zużyłam całe 10 produktów (no, może 9, bo jeden to wyrzutek). Mam nadzieje, że post Wam się spodobał. Znacie te kosmetyki? Zachęcam do komentowania!

2 komentarze:

  1. Przepraszam może głupie pytanie, ale masz 12 lat i już zmarszczki pod oczami i cienie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmarszczek nie mam, a korektor z Miss Sporty je tworzył (źle się wyraziłam w poście). Za to cienie mam od urodzenia :(

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!