czwartek, 12 marca 2015

Obrabowałam Ziaję, czyli kolejny haul :)

Witajcie! Ostatnio odwiedziłam sklep firmowy Ziaji. Oczywiście musiałam coś kupić ;) Dlatego dzisiaj opowiem Wam, co kupiłam. Zapraszam na post!
Do tego zakupu przymierzałam się od dawna. Chciałam przetestować coś nowego i poznać więcej kosmetyków Ziaji. 
1. Oliwkowa woda tonizująca z witaminą C z serii liście zielonej oliwki
Ta woda bardzo mnie ciekawiła. Pierwszy raz spotkałam się z takim kosmetykiem. Jest to taki jakby tonik w postaci mgiełki. Ma bardzo fajny, orzeźwiający zapach.
200 ml/ 7,90 zł
2. Tonik ogórkowy do twarzy do cery normalnej, tłustej i mieszanej
Ten tonik kupiłam, bo mój tonik z Under Twenty właśnie się skończył. Ogórkowego już raz użyłam, jest bardzo fajny - świetnie nawilża i odświeża.
200 ml/ 6,70 zł
3. Odżywka do włosów suchych intensywnie nawilżająca 
To był gratis do zakupów :) Jest to odżywka bez spłukiwania. Nie wyobrażam sobie mycia włosów bez użycia odżywki, więc bardzo się cieszę, że przetestuję nowy produkt.
200 ml
4. Masło kakaowe kremowa maseczka odżywcza
Chcę sprawdzić tę maseczkę, ponieważ mam ostatnio przesuszoną skórę o ziemistym odcieniu :( Maska ma nawilżać, koić, łagodzić podrażnienia i rozjaśniać cerę. Sprawdzimy ;)
7 ml/ 1,40 zł
5. Maska regenerująca z glinką brązową
To już moje drugie opakowanie tej maseczki. Jakiś czas temu opublikowałam recenzję tego produktu (link). Maskę uwielbiam, dlatego też kupiłam ją ponownie :)
7 ml/ 1,70 zł
6. Oliwkowa maska kaolinowa z cynkiem
Fajny kosmetyk, dobrze oczyszcza i pomaga usuwać pryszcze. Idealny do cery tłustej, mieszanej czy trądzikowej. Pisałam o tej masce tu.
7 ml/ 1,40 zł
7. Reduktor zmian potrądzikowych z serii liście manuka
Kiedy moje krostki znikają z twarzy, zostają po nich takie 'piękne' czerwone plamki... I dlatego kupiłam ten reduktor. Mam nadzieję, że się sprawdzi. 
15 ml/ 9,90 zł
8. Krem ogórkowy do twarzy do cery normalnej, tłustej i mieszanej
Ten krem i wyżej wymieniony tonik to ta sama seria. Ten produkt, jak powiedziała pani w sklepie, ma być lekki i powinien ograniczać produkcję sebum, jednocześnie nawilżając. Nie wiem jak pachnie, bo jeszcze go nie otwierałam. Ma bardzo ładny słoiczek.
100 ml/ 8,25 zł
9. Szampon intensywna świeżość mięta do włosów tłustych
To kosmetyk dla mojej mamy. Ciągle szuka dobrego szamponu. Ale ja też będę z niego korzystać. Mamy podobnie przetłuszczające włosy. Tak więc recenzja na pewno się niedługo pojawi. 
400 ml/ 6,70 zł

Za wszystko zapłaciłam 44,10 zł, ale kupiłam dużo rzeczy. Uwielbiam Ziaję za dobre kosmetyki i niskie ceny. I ♡ Ziaja ;)

6 komentarzy:

  1. musze sprobowac te oliwka woda, czekam na jej wieksza recenzje!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, niedługo się pojawi. Jest naprawdę świetna!

      Usuń
  2. Czekam na recenzję kremu i toniku z serii ogórkowej. No i tego reduktora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reduktora jeszcze nie używałam, ale recenzja toniku i kremu pojawi się niedługo :)

      Usuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej oliwkowej wodzie :) Poszukam u siebie na stoisku Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!