poniedziałek, 16 marca 2015

Ziaja liście zielonej oliwki oliwkowa woda tonizująca z witaminą C

Cześć! Jakiś czas temu, pojawił się haul ze sklepu firmowego Ziaji (klik). Kupiłam wtedy oliwkową wodę tonizującą. Dzisiaj chciałabym Wam o tym produkcie opowiedzieć. Jeśli jesteście ciekawe mojej opinii, to zapraszam do dalszej części notki.


pojemność: 200 ml
cena: ok. 8 zł
sklep: stoiska Ziaji, drogerie Natura

Opis producenta:
Polecamy oliwkową wodę tonizującą w postaci delikatnej mgiełki.  Zawiera esencję z liści zielonej oliwki oraz witaminę C. Daje uczucie świeżości. Idealna dla każdego rodzaju skóry. Nadaje się pod makijaż.

Liście zielonej oliwki - zawierają oleuropeinę - naturalny przeciwutleniacz i substancję łagodzącą. Odświeżają i wzmacniają skórę oraz chronią przed transepidermalną utratą wody.
D - pantenol i witamina C - skutecznie i szybko nawilżają naskórek. Działają łagodząco oraz poprawiają kondycję skóry. 


 Jest to mój absolutny ulubieniec. Bardzo podoba mi się ten atomizer, który rozpyla odpowiednią ilość produktu na odpowiednią odległość. Opakowanie plastikowe, trochę miękkie, widać ile kosmetyku pozostało. Ja uwielbiam psikać tą wodą na moją twarz i szyję. Woda bardzo szybko się wchłania. Daje uczucie odświeżenia i nawilżenia. Pachnie pięknie, oliwkowo, na początku intensywnie, jednak zapach nie utrzymuje się długo. Nie podrażnia, ani nie uczula. Jako tonik do przecierania wacikiem ten produkt jest średni, bo trzeba się trochę naklikać, aby zwilżyć wacik. Znacznie szybciej i lepiej jest aplikować tę wodę od razu na twarz w postaci mgiełki. W składzie chyba na piątym miejscu jest ekstrakt z oliwki, jednak pewności nie mam, bo nie znam się na składach. Kosmetyk można znaleźć na stoiskach Ziaji, w Naturach i chyba w Rossmannach. Nie wiem, jak jest z wydajnością tej wody, bo mam ją od niedawna, ale psikam się często i wcale dużo nie ubyło.


     Skład


Podsumowując, jest to fajny produkt do odświeżania. Przyda się zwłaszcza po ćwiczeniach, w podróży. Ja psikam się tą wodą rano, po powrocie ze szkoły, w trakcie dnia, przed ćwiczeniami, po ćwiczeniach, jednym słowem - w każdej możliwej chwili :) Znacie tę wodę tonizującą? Lubicie czy nie? Piszcie w komentarzach, chętnie poczytam :)

4 komentarze:

  1. fajnie ze o niej napisalas :) chyba sie skusze:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Też będę na nią polować :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że można ją dostać również w Rossmannach, ale nie jestem pewna :)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!