poniedziałek, 23 marca 2015

Ziaja masło kakaowe kremowa maseczka odżywcza - pierwsze wrażenia

Cześć! Jak się macie? Bo ja w miarę dobrze :) Dziś przychodzę (albo nawet przybiegam :)) do Was z pierwszymi wrażeniami o kakaowej maseczce z Ziaji. Są to pierwsze wrażenia, a nie recenzja, ponieważ użyłam jej tylko dwa razy i nie wiem, co o niej myśleć. Zapraszam!
pojemność: 7 ml
cena: 1,40 zł
sklep: stoiska Ziaji

Opis producenta:
 Nie wiem, co mam o tej maseczce myśleć. Użyłam jej tylko dwa razy, bo niestety na tyle pozwala pojemność tej maski, choć inne maseczki Ziaji wystarczają na 3 użycia. 
Pierwsze zastosowanie przebiegło całkiem dobrze. Maseczkę bezproblemowo się nakłada i zmywa. Nie zastyga. Po 15 minutach trzymania jej na twarzy, skóra była nawilżona, wygładzona i elastyczna. Poprawy kolorytu cery nie widzę, ale może przy dłuższym używaniu byłyby takie efekty. Konsystencja maski jest kremowa, beżowa. Ładnie pachnie, trochę czekoladowo.
Drugie zastosowanie nie było już takie łatwe. Owszem, maskę również bezproblemowo się nakładało, ale chwilę po nałożeniu skóra zaczęła mnie szczypać i musiałam natychmiast zmyć maskę. Nie wiem, o co chodzi. Może coś mnie uczuliło..?
Podsumowując, ta maseczka jest dziwna i raczej nie kupię jej ponownie. Znacie ją? Lubicie czy nie?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Jeśli nie wiecie, gdzie znajduje się najbliżej Was któryś sklep firmowy Ziaji, to na tej stronie można to sprawdzić :) Zachęcam zobaczyć!

4 komentarze:

  1. Nie znam jej i jakoś mnie nie kusi :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam ale mam zel do mycia ciala z tej serii i pachnie genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zapach tej serii to jej główny atut ;)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!