środa, 18 marca 2015

Ziaja tonik ogórkowy do cery normalnej, tłustej i mieszanej - pierwsze wrażenia

Ostatnio opublikowałam haul ze sklepu firmowego Ziaji, o którym pisałam tu. Seria ogórkowa składa się z toniku, kremu i mleczka do demakijażu. Ja mam krem oraz tonik, o którym dziś opowiem. Zapraszam!



pojemność: 200 ml
cena: ok. 7 zł
sklep: stoiska Ziaji, drogerie Natura
Opis producenta:


Tonik bardzo mi się spodobał. Doskonale odświeża i nawilża skórę. Dodatkowo lekko rozjaśnia cerę. Oczyszcza twarz z nadmiaru sebum. Nie pozostawia żadnej tłustej warstwy. Nie podrażnia, ani nie uczula. Używam go rano i wieczorem od ponad tygodnia. Zapach przypomina mi świeże, zielone ogórki - podoba mi się. Nie wiem, czy tonik jest wydajny, mam go od niedawna, ale na razie dużo nie ubyło. Produkt zamknięty jest w plastikowym opakowaniu, o tradycyjnym dla Ziaji kształcie, widać, ile zostało toniku w środku. Zatrzask na 'klik' łatwo się otwiera i zamyka, jednak na pewno nie otworzy się sam, np. w czasie podróży, i nie wyleje się. Plusem jest też to, że tonik nie zawiera alkoholu, a chyba na 3. miejscu w składzie jest ekstrakt z ogórków.

Skład:


Jest to naprawdę fajny, tani i dobry produkt. W pełni spełnia swoją rolę i obietnice producenta. Wydaje mi się, że opisałam wszystkie jego cechy. Jednak jeśli macie jakieś pytania, to piszcie w komentarzach. Recenzja kremu ogórkowego pojawi się niebawem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!