wtorek, 21 kwietnia 2015

Avon care regenerująco - odżywczy krem do rąk cocoa butter

Hej! Dziś przychodzę do Was z recenzją kakaowego kremu do rąk z firmy Avon. Bez zbędnego wstępu, zapraszam :)


 pojemność: 100 ml
 cena: 9 zł (cena regularna)
 sklep: avon.pl

Opis producenta:
Krem do rąk z masłem kakaowym i witaminą E oraz naturalnymi olejkami. Koi nawet bardzo wysuszoną skórę dłoni i zapewnia długotrwałe nawilżenie. Szybko się wchłania dzięki lekkiej formule.


 Krem przypadł mi do gustu. Zimą moje łapki ciągle są suche. Ten krem sprawia, że dłonie stają się miękkie i gładkie. Dobrze je nawilża i regeneruje. Dodatkowo poprawia ich koloryt. Co do zapachu, to kojarzy mi się on z zapachem maseczki regenerującej z Ziaji (klik), jest trochę podobny do czekolady. Opakowanie to miękka, gładka tuba, która mieści aż 100 ml produktu - więcej niż inne kremy do rąk. Krem bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. Cena też jest bardzo przystępna, często są promocje, w których można go kupić nawet za 5 zł. Nie mam zielonego pojęcia, czy krem faktycznie zawiera witaminę E, ponieważ nie znam się na składach :p

Skład:
Aqua, Glycerin, Mineral Oil, Stearic Acid, Dimethicone, Canola Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Imidazolidynyl Urea, Carbomer, Cetearyl Alcohol, Parfum, Methylparaben, Potassium Hydroxide, Trimethylsiloxysilicate, Cetearyl Glucoside, Disodium EDTA, Sodium PCA, Cyclopentasiloxane, Perilla Ocymoides Seed Oil, Caramel, Mel, Macadamia Ternifolia Sedd Oil, Theobroma cacao Seed Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Dimethiconol, Olea Europea (olive) Fruit Oil, Tocopheryl Acetate, Coumarin, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene

Jednym słowem, krem warty polecenia :) Świetnie sprawdza się w zimie, ale myślę, że na lato też będzie dobry. Znacie? Lubicie? Piszcie w komentarzach!

2 komentarze:

  1. Akurat ten krem z Avonu lubię i chwalę sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Jest to naprawdę świetny kremik :)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!