sobota, 25 kwietnia 2015

Avon Naturals maseczka do twarzy z wyciągiem z róży

Witajcie :) Lubię używać maseczek, bo wtedy się bardzo odprężam. Testowałam już wiele maseczek z Ziaji i większość bardzo lubię. Mam też jedną maseczkę z Avonu. I właśnie o niej dziś wam opowiem :)
pojemność: 75 ml
cena regularna: 17 zł
sklep: avon.pl


Opis producenta:

Naturalne ekstrakty z róży to idealne rozwiązanie dla suchej i zmęczonej skóry. Rozświetlająca moc róży sprawi, że skóra twarzy będzie wyglądać na idealnie nawilżoną. Działanie: Zawiera kawałki płatków róży. Rozświetla i nawilża skórę twarzy, pozostawiając ją świeżą i gładką. 
Sposób użycia: Nałóż cienką warstwę na twarz. Pozostaw do wyschnięcia (około 5 minut), następnie dokładnie spłucz i osusz skórę.
Maseczkę dostałam od koleżanki. Dobrze się złożyło, bo aktualnie mam bardzo suchą skórę. Dlatego też chętnie przetestowałam ten kosmetyk. Nakładałam ją na oczyszczoną twarz na 15 min. Po zmyciu skóra stawała się gładka i miękka. Czy maska rozświetla lub nawilża? Nie zauważyłam tego. Nie podrażnia i nie uczula. Konsystencja jest żelowa, czerwona, dość leista. Są w niej kawałki róż. Zapach nie przypomina tych kwiatów, lecz jest ok. 
Dziwię się, dlaczego producent pisze, że po zastosowaniu tej maseczki, skóra "będzie wyglądać na idealnie nawilżoną". Wyglądać...? Nie będzie nawilżona, tylko będzie wyglądać na nawilżoną... Ciekawe... ;) Co do kolejnego zapewnienia, że wysycha, to rzeczywistość jest zupełnie odwrotna. Ta żelowa konsystencja w ogóle nie wysycha. Nie wiem, skąd takie zapewnienie.
Skład
Jednym słowem, ta maseczka ani ziębi ani grzeje. Jak za cenę 17 zł to nie warto. Polecam bardziej wybrać nawilżającą maseczkę z Ziaji, o której pisałam tu. Znacie maseczki Avonu? Lubicie czy nie?

4 komentarze:

  1. tej nie mialam ale widzialam w katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakiejś mega promocji można spróbować, jak działa ta maseczka, lecz za 17 zł nie warto.

      Usuń
  2. mnie uczuliła :/ nie polecam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na szczęście nie, ale dziękuję za ostrzeżenie!

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!