poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Sensique Matt Finish Powder nr 02 - puder prasowany, matujący

Cześć dziewczyny! Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją pudru matującego z Sensique. Bez zbędnego wstępu, zapraszam zainteresowanych :)


pojemność: 12 g
cena: 8 zł
sklep: Drogerie Natura
           

Opis produktu:



Puder kupiłam, ponieważ musiałam znaleźć coś matującego. Zachęcona niską ceną i dobrymi opiniami w Internecie wrzuciłam go do koszyka. Opakowanie wykonane jest z trochę tandetnego plastiku, które może nie przeżyć starcia z podłogą :/ Wybrałam odcień 02, bo bałam się, że 01 będzie za jasny. Na żywo w opakowaniu jest ciemniejszy, choć na pędzlu i na twarzy jest jaśniejszy. Kiedy kupujemy puder, widzimy wyryty (?) wzór przedstawiający gałązki z liśćmi. Kojarzy mi się on z Japonią... Niestety w trakcie używania coraz bardziej on zanika.


Puder jest bardzo delikatny. Nie zostawia dużej ilości koloru, choć jednak coś zostawia. Faktycznie matuje, lecz nie tworzy efektu maski. Dobrze absorbuje sebum. Ładnie, naturalnie wygląda na buzi. Używam go też do utrwalania korektora pod oczami i tam też zachowuje się ładnie. Na twarzy nie wchodzi w żadne zmarszczki mimiczne (których z resztą nie mam :P) i też ich nie tworzy. Nie uwydatnia również rozszerzonych porów. Wytrzymuje kilka godzin. I do tego ostatnio odkryłam, że ładnie, bardzo delikatnie pachnie :)


Resztki wzoru gałązkowego :)


Trochę za dużo mazałam palcem w opakowaniu i na zdjęciu wydaje się, że puder jest bardzo napigmentowany. Lecz w rzeczywistości jest on delikatniejszy. 

I jeszcze dla ciekawych skład:


Podsumowując, jest to fajny, niedrogi produkt. Kolor też jest ok. Do wyboru jest jeszcze ciemniejszy i jaśniejszy oraz wersja rozświetlająca. Jeśli ktoś szuka dobrego, delikatnego pudru, to powinien wybrać się do Natury :)

8 komentarzy:

  1. kilka lat temu jak zaczynalam przygode z makijazem zawsze go kupowalam :) mialam duzo opakowan, niestety jak spadnie caly sie rozwala ;/ lubilam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, starcia z podłogą opakowanie może nie przeżyć. A zapachu wcześniej nie czułam, a teraz nagle poczułam :) Racja, ładnie pachnie :)

      Usuń
  2. Za taką cenę to naprawdę warto sobie wypróbować, sama się skusze, nawet nie wiedziałam o istnieniu tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam ten puder :) Niestety KTOŚ zbił mi go... Miałam z nim tylko jeden problem - po jakimś czasie zaczął mi się straszliwie kruszyć... Raz otworzyłam kosmetyczkę, a ona cała ufajdana była pudrem ;( Radzę uważać na przechowywanie tego produktu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się jeszcze nie kruszy. Ale dzięki za ostrzeżenie ;)

      Usuń
  4. Ciągle do niego wracam :) Mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!