środa, 29 kwietnia 2015

Zużycia: kwiecień 2015

Cześć dziewczyny! Koniec miesiąca to tradycyjnie denko :) W tym miesiącu może nie zużyłam stu kosmetyków, lecz jak dla mnie to zdenkowałam dużo :) Zainteresowanych zapraszam do lektury!

Zużyłam 2 szampony - wow ;) Kilka próbek też wykończyłam. I jeszcze skończył się jeden bubel :)

1. Eva Nature Style szampon rumiankowy
Pisałam o nim w poście o pielęgnacji włosów (klik). Oczywiście to nie jest ta sama butla ;) Szampon dobrze mył, lecz czasem trochę przesuszał skórę głowy. Lecz ogólnie jest spoko. Jednak wadą jest etykieta, która pod wpływem wody i wilgoci zrywa się i odpada :(
2. Dove Purely Pampering - kokosowy żel pod prysznic z płatkami jaśminu 
Ulubieniec! Pięknie pachnie, dobrze myje, świetnie nawilża i odżywia. Jednym słowem - ideał! Jest też bardzo wydajny. Recenzja - link
3. Pirolam szampon przeciwłupieżowy
Świetny do kuracji przeciwłupieżowej, lecz nie do ciągłej pielęgnacji. Wszystko opisałam Wam tu.
4. Bebeauty Face Expertiv chusteczki do demakijażu z Biedronki
Świetne w podróży do zmywania makijażu oczu. Podkładu nie dają rady usunąć, lecz mi to nie przeszkadza ;) Recenzja tu
5. Essence Beach Cruisers błyszczyk do ust 01 I ♥ summer break
Największy bubel ze wszystkich bubli świata! Zużyłam do prac plastycznych. Niech Was ręka boska broni przed zakupem tego błyszczyku! Wszystkie jego wady opisałam tu.
6. Carea aloesowe płatki kosmetyczne z Biedronki 
Mam już je długo, długo i wciąż kupuję kolejne opakowania. Są najlepsze. Pisałam o nich tu.
7.  Puma yellow woman próbka
Mam już pełnowymiarowe opakowanie dezodorantu, lecz ostatnio wygrzebałam w szufladzie tę próbkę i zużyłam :) Uwielbiam ten zapach! Pierwsze wrażenia -> klik
8. Avon Nutra Effects krem nawilżająco-rozświetlający, wyrównujący koloryt skóry SPF 20 próbka
Dostałam jako gratis do któryś zakupów. Jest to krem z nowej serii Nutra Effect. Co do kremu, to świetnie nawilżał i rozświetlał. Wyrównania kolorytu nie zauważyłam. Próbka starczyła na 3 użycia.
9. Avon Senses Peaceful Reflection nawilżający kremowy żel pod prysznic próbka
To też był gratis. Żel świetnie się pienił, mył i nawilżał. Lecz miał dziwny kolor w odcieniu brudnego niebieskiego... Starczył na 3 użycia. Chyba nie skuszę się na pełnowymiarowe opakowanie.

Podsumowując, denko uważam za pomyślne. Najpierw miałam go nie robić, tylko połączyć go z denkiem majowym, lecz tyle się tych kosmetyków nazbierało, że jednak zrobiłam denko kwietniowe :) Znacie te kosmetyki? Co o nich sądzicie?

10 komentarzy:

  1. te płatki z biedronki schodzą u mnie hurtowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam tylko płatki z biedronki :D fajne denko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja też czekam i to chyba najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o promocję w Rossmannie na lakiery do paznokci? O tak, zapowiada się szaleństwo :)

      Usuń
  4. znam chusteczki do demakijażu i płatki kosmetyczne :)
    zapraszam do mnie, wczoraj wystartowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!