sobota, 16 maja 2015

Bielenda balsa♡ do ust "Troskliwa brzoskwinia" - cud zapachowy!

Witajcie! Jak się macie? Za oknem maj w pełni :) Dziś przychodzę do Was z recenzją balsamu do ust z Bielendy. Zapraszam na post!



pojemność: 10 g
cena: ok. 7 zł
sklep: Rossmann


Producent obiecuje, że:



Balsam zamknięty jest w tubce o ładnej szacie graficznej ze ściętym aplikatorem. Na środku tubki widnieje smakowita brzoskwinia. Całość przychodzi do nas jeszcze w kartonowym opakowaniu, którego nie trzeba rozrywać, aby dostać się do produktu. 



Balsam ładnie nawilża i pielęgnuje, lecz bardzo spierzchniętych ust nie uratuje. Nadaje im miękkość. Nie lepi się. Ma PRZEPIĘKNY zapach brzoskwiń! To mi się w nim najbardziej spodobało. Aplikacja bezproblemowa, aplikator łatwo sunie po ustach. 


Producent uważa, że balsam nadaje ustom delikatny kolor niczym błyszczyk. Co do tego to nie mogę się zgodzić. Balsam daje kolor tylko w czasie aplikacji. Potem już nie. A i wtedy jest on baardzo delikatny, brzoskwiniowy. Za to balsam pozostawia ładny połysk.


Dołączam jeszcze skład:


Minusem jest wydajność produktu. Balsam bardzo szybko się kończy. Ale mogę to przeżyć.
Jednym słowem, balsam bardzo mi się podoba i na pewno kupię kolejne opakowanie :)

11 komentarzy:

  1. Muusi cudownie pachnieć :)
    Może wspólna obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli spodobał Ci się mój blog, to będzie mi bardzo miło, jeśli go zaobserwujesz. Ja Twój już zaobserwowałam :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy. Ja na razie mam zapas balsamów :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten w wersji w słoiczku. A z tubek mam wersję arbuzową i malinową. Lubię tylko wazelinke arbuzową. Masełka są dla mnie za słabe :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arbuz też ciekawy :)

      Usuń
    2. Tylko bardzo delikatnie pachnie. A szkoda bo uwielbiam zapach arbuza :)

      Usuń
  4. kuszą zapachami te produkty z bielendy, ale na razie kusi mnie kokosowe masełko nivea :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masełek Nivei nie miałam :) Ale kokos musi też pachnieć pięknie ;)

      Usuń
  5. słodka brzoskwinka :) Ja niestety mam za duże zapasy w pomadkach :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czegoś takiego jak za dużo pomadek :)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!