sobota, 9 maja 2015

Haul -49% na lakiery do paznokci w Rossmannie

Pewnie wszystkie słyszałyście już o mega promocji -49% w Rossmannie. Ja bardzo czekałam na turę ostatnią, czyli promocję na produkty do ust i lakiery do paznokci. Wczoraj poleciałam do Rossmanna. Planowałam szaleństwo i pełny koszyk, a wyszłam tylko z trzema produktami do paznokci i nowym suchym szamponem. Zapraszam na kolejny haul!




1. Suchy szampon Batiste floral essences
Kupiłam go, ponieważ:
~ Spodobała mi się szata graficzna (piękne kwiaty!)
~ Kończy mi się Batiste Original, o którym pisałam tu
Mam nadzieję, że ta nowość spisze się tak samo jak jego straszy brat ;)
15 zł


2. Miss Sporty baza pod lakier Peel Off
Przed wejściem do Rossmanna nawet nie wiedziałam o istnieniu tego produktu. Zainteresowało mnie przeznaczenie tej bazy. Według producenta baza ma za zadanie ułatwiać zdejmowanie lakieru z paznokcia bez użycia zmywacza. Sprawdzimy, sprawdzimy.
4,33 zł
3. Lovely NUDE lakier do paznokci nr 2
Mam już ten lakier w numerze 8 (link). Jestem z niego zadowolona, więc postanowiłam sprawić sobie kolejny kolor. Teraz kupiłam piękny, jasny beżyk wpadający w róż. 
3,05 zł
4. Wibo wow mix sand piaskowy lakier do paznokci nr 3
Kiedy zobaczyłam ten kolor, od razu wiedziałam, że jest mój. Jest to piękny róż w idealnym odcieniu <3 Nie wiem, jak się będzie sprawować, ale jak na razie jestem zachwycona samym wyglądem w opakowaniu :)
4,07 zł

Muszę jeszcze Wam napisać, że w Rossmannie bardzo się zawiodłam. Okazało się, że szafa Eveline była kompletnie pusta! Za to lakiery Rimmela i parę Lovely były stare i zepsute. Musiałam nieźle przeszukać szafę Lovely, aby znaleźć dobry lakier nude. Na szczęście znalazłam. Ale chciałam kupić też jeden kolor Rimmela i jestem smutna :(
Dajcie znać, co wy upolowałyście na promocjach w Rossmannie. Jestem bardzo ciekawa!

16 komentarzy:

  1. mam ten nude (nie jestem pewna czy ten odcień) i uwielbiam go na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ładnie wygląda :)

      Usuń
  2. U mnie to samo... Najlepiej pójść w pierwszy dzień promocji, później to już tylko same resztki zostają:) ciekawa jestem jak spisze się ten szampon:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w pierwszy dzień nie mogłam pójść i tego żałuję.

      Usuń
  3. Ja zakupiłam aż 32 (!!!!!) lakiery z lovely i wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolory tych lakierów :) też zastanawiałam się nad tym suchym szamponem, ale w końcu go nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co było tego powodem? Czemu nie kupiłaś?

      Usuń
  5. Suche szampony z Batiste uwielbiam <3 Piękne kolory lakierów kupiłaś :) Masz śliczne tło bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 I dziękuję za obserwację!

      Usuń
  6. Ja w Rossmanie nie kupiłam nic, Twoje zakupy są bardzo ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie na każdej promocji trzeba szaleć ;)

      Usuń
  7. Fajne nowości :) miłego testowania :) Znam tylko tą bazę z Miss sporty ale nie miałam jeszcze okazji jej przetestować jak się spisuje?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna, faktycznie nie potrzeba zmywacza. Choć trzeba uważać, aby mocno nie drapać paznokciami, bo może wtedy baza zadziałać, czyli ułatwić zdjęcie lakieru...

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!