środa, 20 maja 2015

Kolejny haul z Natury i Biedronki

Witajcie. Dwa dni temu byłam na zakupach w drogerii Natura i w Biedronce. Do biedry poszłam, ponieważ w gazetce zobaczyłam uroczy balsam do ust w kształcie sowy :) Za to w Naturze upolowałam słynny micel z Garniera i żel pod oczy z firmy Flos-lek. Zapraszam na post :)




Zacznę może od zakupów z Biedronki :)



Płatki Carea to nie jest nowość na tym blogu :) Pojawiają się w sumie w każdym denku. Są najlepsze i nie będę kupować innych :) 120 sztuk za 2,50 zł



Nie wiecie co to jest? Otóż to jest..... balsam do ust :) I to truskawkowy! Opakowanie sówka jest urocze :) Balsam może nie pachnie prawdziwymi truskawkami, ale jest ok. Daje też delikatny kolor jak błyszczyk :) Kosztował 7 zł.

A teraz łupy z Natury :)



Tak, tak, kupiłam słynny w całej Polsce płyn micelarny od Garniera do cery wrażliwej. Jest to moje pierwsze opakowanie. Mam nadzieję, że sprawdzi się zarówno do demakijażu, jak i jako tonik :) Przez długi czas zastanawiałam się, czy wziąć tę wersję czy zieloną. Uznałam, że bezpieczniejszy będzie różowy micel, ponieważ w przeciwieństwie do zielonego nie zawiera alkoholu. Zapłaciłam za 400 ml 13 zł na promocji.



Żel pod oczy ze świetlikiem lekarskim i babką lancetowatą z Flos-Leku to kolejna nowość. Kiedyś słyszałam o tym kosmetyku, a teraz, gdy skończył się mi krem z Ziaji postanowiłam go wypróbować. Kosztował 8 zł za 10 g.

Zakupy małe, ale ja bardzo lubię pisać haul'e :) Znacie któreś z tych kosmetyków? Oczywiście oprócz Garniera, bo tego każdy zna ;)

22 komentarze:

  1. Garnier <3 promocja na niego od dziś w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety do Rossmanna mam daleko. I może to i dobrze dla mojego portfela ;)

      Usuń
  2. Chyba jestem wyjątkiem, bo nie miałam styczności z tym płynem od Garniera. :) Ten żel ze świetlikiem może być całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego balsamu to ja nigdzie nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ponieważ ja go kupiłam pierwszego dnia od kiedy on był, a następnego dnia już ich nigdzie nie widziałam :) Zostały wykupione!

      Usuń
  4. Ja też kupiłam sówkę!'<3
    W biedronce kupiłam jeszcze elektryczną szczotkę do twarzy i pianotwory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa tego plynu micelarnego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten płyn micelarny:) Z resztą, do tej pory jeszcze nie trafiłam na taki, na który bym narzekała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo ostrożna jeśli chodzi o demakijaż oczu.

      Usuń
  7. Również uwielbiam ten płyn micelarny, często go kupuję :)

    http://fashionismywold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że naprawdę wiele osób go uwielbia :)

      Usuń
  8. Czy ten balsam jest taki, ze trzeba grzebac paluchem aby sie dostac do pomadki, czy jest taki jak np. EOS?

    OdpowiedzUsuń
  9. mam jagodową sówkę a micela Garniera uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!