piątek, 29 maja 2015

Le Petit Marseiliais żel pod prysznic Biała Brzoskwinia i Nektarynka

Cześć kochani! Co u Was słychać? Dziś opowiem Wam o jednym z bardzo znanych żeli pod prysznic LPM. Od takich kosmetyków nie oczekuję cudów. Żel ma przede wszystkim ładnie pachnieć, dobrze się pienić, dobrze myć, nie wysuszać i fajnie, gdyby jeszcze trochę nawilżał. Czy żel LPM mnie zachwycił? Zapraszam na post!



pojemność: 250 ml
cena: 9 zł
sklep: Rossmann, Drogerie Natura



Producent obiecuje, że:


Żel zamknięty jest w zgrabnym, prostokątnym opakowaniu o ładnej szacie graficznej. Dzięki swojemu kształtowi zajmuje mało miejsca na półce. Zamyka się na zatrzask. Otwór jest dość szeroki, ale nie wylewa się za dużo produktu. Napisy się nie ścierają. 


Konsystencja żelu jest żelowa (ale odkrycie :P), w delikatnym, brzoskwiniowym kolorze. Łatwo rozprowadza się po skórze i jeszcze łatwiej spłukuje. Świetnie się pieni. Zapach żelu bardzo mi się spodobał. Jest on soczysty, owocowy, brzoskwiniowy, umila mi kąpiel. Niestety nic nie zostaje na skórze :(


Teraz przejdę do działania. Żel bardzo dobrze myje i odświeża. Pozostawia miękką skórę. Niestety zauważyłam, że niektóre partie ciała ten żel nieco wysuszył. Dodatkowo te partie zaczęły mnie też swędzić. A to jest nieprzyjemne. Żel jest dodatkowo niezbyt wydajny. Kupiłam do 16 kwietnia (pisałam o nim w haul'u) i po ponad miesiącu codziennego używania już go prawie nie ma. Dlatego go baaardzo oszczędzam.

Dołączam jeszcze skład


Żel jest nawet ok, lecz do niego nie wrócę. Z chęcią poznam Waszą opinię na temat tego żelu! A jakie żele pod prysznic Wy lubicie? Zachęcam do komentowania :)

20 komentarzy:

  1. Bardzo lubię żele LPM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. za 9 zł można chyba kupić coś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. To prawda, pachnie obłędnie :)

      Usuń
  4. Zapach ma cudowny, mnie na szczęście nie wysuszał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że Ciebie nie wysuszał.

      Usuń
  5. zapach mnie nie zachwycił :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla samego zapachu kupiłabym <3
    pozdrawiam i obserwuje :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej wersji zapachowej jeszcze nie wąchałam, za poprzednimi raczej nie przepadałam i dlatego nigdy nie skusiłam się na zakup żelu z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto tę powąchać. Zapach bardzo przyjemny :)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!