środa, 27 maja 2015

Liebster Blog Award 2015



Witajcie! Ostatnio zostałam nominowana do Liebster Blog Award 2015, z czego bardzo się cieszę! Nigdy nikt mnie do niczego nie nominował. A nominowała mnie BeautyGuardian z bloga http://thebeautyguardian.blogspot.com/. Oczywiście przyjmuję nominację!





Zasady zabawy:
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

A teraz poznajcie moje odpowiedzi!

1. Czy posiadasz śmieszne przezwisko ?
Nie, wszyscy mówią do mnie po imieniu.

2. Największe uzależnienie ?
Niestety komputer. Codziennie go używam i nie wyobrażam sobie dnia bez laptopa. No cóż...

3. Istnieje anegdota na twój temat opowiadana w kółko na rodzinnych spotkaniach ?
Że wojuję z moją klasą, która jest paskudna, wredna i chamska (przynajmniej niektórzy w niej tacy są).

4. Co Cię skłoniło do założenia bloga ?
Pewnego dnia, zdałam sobie sprawę, że mam dużo kosmetyków i o każdym mam swoją opinię. I chciałabym się tą opinią podzielić z innymi. A że w tym czasie moja koleżanka zakładała bloga, postanowiłam, że ja też mogę. I tak powstał blog "Alex w Świecie Kosmetyków". :)

5. Ulubiona zabawka z dzieciństwa ?
Misie pluszowe <3

6. Czy uprawiasz jakiś sport ?
Jestem typem leniwca, nie lubię się męczyć. Więc nie :)

7. Telewizja czy internet ?
Internet. W telewizji nie ma nic ciekawego, a w internecie sama mogę zdecydować, co i kiedy chcę oglądać, a poza tym w internecie jest wiele innych ciekawych rzeczy.

8. Obecny cel, który chcesz spełnić ?
Przeżycie do wakacji i niewpakowywanie się w kłopoty.

9. Najdziwniejsza sytuacja jaka Cię spotkała w życiu ?
Ach, to było jesienią tamtego roku: Siedzę z koleżanką w parku, na ławce. Koło nas przechodzi trzech chłopaków ok. 17 lat. Nagle jeden mówi do kolegów wskazując na mnie: "To jest najpiękniejsza dziewczyna na świecie", a potem po chwili przypatrywania się mi, zaskoczony rzuca do mnie taki tekst: "O, sorry, pomyliłem cię z koleżanką." Szok i niedowierzanie.... Nawet nie wiecie, jaka byłam zaskoczona! Do dziś rozmyślam jak on mnie mógł z kimkolwiek pomylić...

10. Jaka jest twoja ulubiona potrawa ?
Odsmażane naleśniki z dżemem truskawkowym <3 Uwielbiam! Najpierw należy zrobić naleśnika. Kiedy przestygnie, posmarować go dżemem, złożyć w trójkąt i wrzucić na patelnię. Następnie smażyć, aż stanie się chrupiący :) Pycha!

11. Jesteś rannym ptaszkiem czy sową ?
Nienawidzę wstawać o godzinie 7, ale też nie śpię do 14. Czyli jestem tak po środku :)

Ja już odpowiedziałam, teraz czas na moje pytania dla nominowanych!

1. Wolisz morze czy góry?
2. Jaki masz styl?
3. Czego nie lubisz robić?
4. Kim chcesz być lub jesteś z zawodu?
5. Marzenie, którego nigdy nie spełniłaś?
6. Ulubiona piosenka?
7. W czym jesteś dobra?
8. Co poprawia Ci nastrój?
9. Co skłoniło Cię do założenia bloga? 
10. Ulubiony napój?
11. Czego nie lubisz w ludziach?

Nominowani

Mam nadzieję, że nominowani przyjmą wyzwanie :) Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, ale raczej nie odpowiadam na takie nominacje. :) Ale miło czytało się Twój wpis.
    Ja też w liceum miałam wredne osoby w klasie, na szczęście mam szkolny okres za sobą i za żadne skarby nie chciałabym wrócić do tamtych czasów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że odpowiesz ;)

      Usuń
  3. Przyjmuję wyzwanie :) fajny wpis :) Też mam taki cel oby do wakacji oby po obronie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię troszkę pospac :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie spotkałam osoby, która spać by nie lubiła :)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!