piątek, 1 maja 2015

Małe podsumowanie promocji -40% w Naturze

Pewnie wszystkie słyszałyście o wielkich promocjach w Rossmannie i Naturze. Ja do Rossmanna na razie się nie wybrałam, choć chcę zaszaleć na wyprzedaży lakierów do paznokci ;) Lecz poszłam do Natury. Miałam listę rzeczy, które chciałam kupić, więc moje zakupy nie były ogromne, ale kupiłam co chciałam :) Jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam :)
Promocja w Naturze polegała na tym, że przy zakupie min. 2 produktów z kolorówki lub akcesoriów z szaf makijażowych produkty są tańsze o 40%. Kupiłam 3 rzeczy z Essence i 2 z Kobo.

1. Essence mocno kryjący korektor all about matt! nr 10 matt beige 
Ostatnio mam hopla na punkcie korektorów. Tym razem kupiłam w miarę fajny produkt. Ma ładny beżowy kolorek, a przede wszystkim naprawdę świetnie kryje! Użyłam go już kilka razy i jestem pod wrażeniem :) Może jedyny minus to wchodzenie w załamania i mała trwałość :(
12 ml/ 9 zł w promocji: 5,81 zł
2. Essence trwała pomadka do ust nude nr 04 It's nude time!
Niestety tu jestem rozczarowana. W drogerii testowałam pomadkę na ręce i miała ona ładny, delikatny kolorek. Niestety na ustach wygląda trupio i blado. Na ustach to zupełnie inny kolor niż w opakowaniu ;( Dodatkowo podkreśla suche skórki i włazi w załamania. Be!
3,8 g/ 9,99 zł w promocji: 5,99 zł
3. Essence sealing top coat
Potrzebowałam jakiegoś top coatu. Tego jeszcze nie używałam, ale mam nadzieję, że będzie fajny.
10 ml/ 8,99 zł w promocji: 5,39 zł
4. Kobo paletka na 4 cienie, wkład cienia mono nr 117 Cafe Latte
Powiększam swoją kolekcję cieni Kobo. Dlatego zaopatrzyłam się w większą paletkę i kolejny cień. Paletka jest solidnie wykonana, ma duże lusterko wielkości całego opakowania, magnesy też są niczego sobie. Cień to ładny, beżowo-brązowy kolor podobny właśnie do kawy z mlekiem :) Zamierzam jeszcze sobie dokupić więcej cieni, ale nie teraz, bo takiego szoku mój portfel by nie przeżył ;) Będę to robić co jakiś czas, sukcesywnie.
paletka na 4 zapasy 9,99 zł w promocji: 5,99 zł
wkład 9,99 zł w promocji: 5,99 zł

Chciałam zakupić jeszcze pędzelki Essence, bo bardzo je lubię, ale oczywiście ich NIE BYŁO. No trudno. Dajcie znać, czy Wy skorzystałyście z promocji w Naturze i co sądzicie o tych produktach :)

12 komentarzy:

  1. kiedyś skompletuję sobie taką paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest też do wyboru paletka na 2 cienie, którą również mam http://alexwswieciekosmetykow.blogspot.com/2015/04/moja-pierwsza-paletka-kobo-dwa-wkady.html
      A naprawdę warto, bo cienie są świetnej jakości :)

      Usuń
  2. Ale wiesz, zasada jest taka że pomadki testuje się na ustach....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie będę dotykać moich ust pomadką, którą dotykało nie wiadomo ile osób. W ten sposób przenosi się zarazki i w ogóle.

      Usuń
  3. Całkiem niezłe łupy! :) Ja niestety nie miałam czasu, żeby z tej promocji skorzystać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kosmetyki z essence! są idealne, można dobrać je do każdej cery i sprawdzają się w każdej sytuacji, bardzo przydatny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również je lubię, ale za pomadkami nie przepadam ;)

      Usuń
  6. Fajne nowości :) miłego testowania :) uwielbiam bazę pod tusz z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Bazy jeszcze nie miałam, ale może się skuszę kiedyś ;)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!