piątek, 22 maja 2015

Najlepsza odżywka do włosów - Nivea Long Repair

Witajcie kochane! W poście o pielęgnacji moich włosów (klik) wspomniałam Wam o odżywce z Nivea. Jedna z czytelniczek poprosiła mnie o dokładną recenzję tego produktu. Zapraszam na post!



pojemność: 200 ml
cena: ok. 10 zł
sklep: większość drogerii



Od producenta:



Odżywka przychodzi do nas w plastikowym opakowaniu z zatrzaskiem. Opakowanie dobrze trzyma się w dłoni. Odżywka ma zbitą, białą konsystencję przez co trudno się ją wyciska przez tę dziurkę. Kiedy odżywka się kończy trzeba porządnie wstrząsnąć opakowaniem, aby coś wyleciało.
Zapach odżywki pozostawia wiele do życzenia. Jest mdły, mydlany. Ale już się do tego przyzwyczaiłam. Z resztą nie zostaje na włosach. Plusem jest za to wydajność. Mam tę odżywkę już kilka miesięcy i została mi jeszcze połowa!



Odżywkę nakładam na długość włosów, omijam skalp i zostawiam kosmetyk na kilka minut. Potem dokładnie spłukuję. Teraz przejdę do tego co najważniejsze, czyli działania. Już po spłukaniu widzę cuda. Włosy są mięciutkie, odżywione, gładkie. Zmniejsza ilość połamanych końcówek. Odżywka bardzo ułatwia rozczesywanie. 




Dla ciekawych skład:



Podsumowując, odżywka jest świetna! Naprawdę polecam :) Znacie? Lubicie? Piszcie w komentarzach, chętnie poznam Wasze zdanie!

12 komentarzy:

  1. Znam :) ale do moich ulubionych nie należy :) jednak najważniejsze, że u Ciebie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie rzadko sprawdzają się kosmetyki do włosów z nivea, stąd nie kupuję ich ;) na razie używam odżywki z garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mialam kilka razy, lubie jej zapach :) od czasu do czasu uzywam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę ;) Więc komuś jednak pasuje ten zapaszek :) Cieszę się!

      Usuń
  4. Bardzo dawno nie miałam nic z Nivea.

    Fajnie, ze trafiłaś na coś, co tak dobrze Ci służy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ją! Świetnaa jest ;)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze jej nie miałam ale jest na mojej liście must have :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!