czwartek, 7 maja 2015

Suchy szampon Batiste Original - hit czy kit?

Cześć dziewczyny! Na pewno wszystkie słyszałyście o legendarnych, suchych szamponach Batiste. Ja sama byłam przez dłuższy czas sceptycznie do nich nastawiona, lecz ostatnio postanowiłam spróbować. Kupiłam wersję oryginalną. Czy to faktycznie hit? Zainteresowanych zapraszam do dalszej lektury ;)
pojemność: 200 ml
cena: 15 zł
sklep: Rossmann, Hebe

Opis producenta:
Niezmienny od dziesiątek lat. Czysty, świeży, z lekko cytrusową nutą – Batiste Original uwielbiają kobiety i mężczyźni na całym świecie.
instrukcja obsługi w obrazkach:
On jest świetny! Często mam tak, że wstaję rano, a na głowie jest katastrofa. I co ja mam zrobić? Umyć szamponem nie mam kiedy. Wtedy Batiste jest wybawieniem. Może nie sprawia, że włosy wyglądają jak świeżo umyte wodą i szamponem, lecz nie straszę tłustymi strąkami. Batiste trochę matowi włosy, ale cóż. Kiedy psikniemy go za dużo na włosy to zostawia siwawe plamy, ale psikany seriami (czyli psik - psik - psik) nie zostawia żadnego osadu. Unosi włosy u nasady i lekko wygładza je. Spodobał się też mojej mamie :)
Zapach szamponu nie jest może piękny, lecz jest do zniesienia. Wysokie opakowanie zakończone jest atomizerem, który trochę mnie wkurza, bo rozpyla produkt na pół pokoju :/ Ale mogę to przeżyć. Minusem jest wydajność, bo mam go może od miesiąca i zniknęło już 3/4 opakowania. Teraz przedstawię Wam jego działanie:
Nieźle, nie? Na opakowaniu jest jeszcze informacja, że produkt nie był testowany na zwierzętach. 
Pamiętajcie, że nie można stosować Batiste zamiast prawdziwego szamponu, bo to nie o to chodzi. Trzeba też z nim uważać, bo może powodować mały łupież. 
Mimo swoich wad, szampon spodobał mi się. Jest wybawieniem rano ;) Kiedy skończy się to opakowanie, na pewno kupie kolejne, lecz może o innym zapachu. Co sądzicie o suchych szamponach Batiste? Piszcie w komentarzach :)

16 komentarzy:

  1. Od ponad roku jestem fanką szamponów suchych Batiste. Z racji tego, że mocno natłuszczam w nocy skórę twarzy rano mam grzywkę wiadomo w jakim stanie. Zaoszczędzam kilka dobrych minut dzięki niemu. Świetny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który zapach jest Twoim ulubionym?

      Usuń
    2. Tropical i Cherry. :-)

      Usuń
    3. Dziękuję, sprawdzę :)

      Usuń
  2. A ja spróbowałam chyba dwie butelki, nie podpasowały mi jakoś.... Ale fajnie, że u Ciebie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Twoich włosach fajnie wygląda, a moim odbiera cały blask i mat rzuca się w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie mat jest mało zauważalny.

      Usuń
  4. Ja nie miałam jeszcze żadnego suchego szamponu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tropikalny.. myję głowę codziennie, stąd używam go głównie latem, ale dobrze się wtedy sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myję co kilka dni. Codziennie był nie wytrzymała ;)

      Usuń
  6. Według mnie osoba, która wymyśliła suchy szampon to geniusz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę się skusić w końcu na niego :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tę wersję i floral essences. Zwłaszcza tą drugą.

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!