wtorek, 16 czerwca 2015

Avon preparat do demakijażu oczu z odżywką

Cześć, kochani! 
Co u Was słychać? Bo u mnie lato! Temperatura szaleje, a ja nie mogę wytrzymać. Muszę się do upałów przyzwyczaić, a to trochę trwa. Dziś przychodzę do Was z recenzją kolejnego kosmetyku firmy Avon. A będzie to preparat do demakijażu oczu z odżywką. Zapraszam :)


pojemność: 150 ml
cena regularna: 18 zł (często jest w promocjach)
sklep: avon.pl



Opis producenta:
Preparat do demakijażu oczu z odżywką o konsystencji kremowego mleczka.
- kremowa formuła delikatnie usuwa makijaż
- idealnie odżywia skórę
JAK DZIAŁA:
Delikatnie, ale skutecznie zmywa makijaż i odżywia skórę. Łagodna formuła nie podrażnia oczu. Produkt hypoalergiczny. Testowany dermatologicznie i okulistycznie.
JAK STOSOWAĆ:
Nałóż preparat na płatek do demakijażu. Przetrzyj nim miejsce, gdzie chcesz usunąć makijaż.




Preparat przychodzi do nas w ładnej, białej butelce z czarną zakrętką. Przez otwór wylewa się odpowiednia ilość produktu. Butelka jest bardzo zgrabna, idealnie mieści się na mojej małej półeczce w łazience. To opakowanie wygląda na zwyczajne, a tak naprawdę jest zabawnie wypukłe i wklęsłe w paru miejscach. Jest to widoczne na zdjęciu poniżej.


Preparat ma postać trochę lejącego się mleczka. Kosmetyk jest bardzo wydajny. Jeśli chodzi o samo działanie, to mleczko bardzo ładnie rozpuszcza makijaż oka. Wystarczy chwilę przytrzymać płatek i wszystko ładnie schodzi. Zarówno tusz, cienie jak i korektor. A przy tym preparat nie podrażnia moich oczu. Nareszcie nie płaczę przy demakijażu :) Lecz odradzam używanie go do demakijażu twarzy i ust. Tam sobie nie radzi :( 


Producent obiecuje, że preparat odżywia skórę wokół oczu. Raczej nic takiego nie zauważyłam. Produkt nie pozostawia tłustego filmu. Bardzo zdziwił mnie zapach tego mleczka. Przypomina mi on.... wodę utlenioną. Może to za sprawą alkoholu w składzie. No nie wiem. Jeśli kogoś to interesuje, zamieszczam jeszcze skład:


Podsumowując, jest to bardzo fajny kosmetyk do demakijażu oczu. Naprawdę polecam! Warto spróbować, zwłaszcza, że często są na niego duże promocje. Znacie? Czym Wy zmywacie makijaż?

14 komentarzy:

  1. miałam go, do oczu był całkiem okej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, nie tylko mi się spodobał :)

      Usuń
  2. Obawiam się, że mógłby się jednak u mnie nie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zmywam makijaż płynem micelarnym z Bebeauty, a co do tego to jeszcze nie próbowałam ;)
    pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O micelu z Bebeauty słyszałam wiele negatywnych opinii, więc się trochę boję przetestować.

      Usuń
  4. Jak ja dawno nie miałam nic z Avonu ;p ale napewno go nie kupię bo wtedy pewnie moje zamówienie będzie 10 razy większe;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zmywam makijaż micelem z biedronki,! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety szału nie było :/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!