sobota, 6 czerwca 2015

Avon serum na zniszczone końcówki

Cześć kochani! W poście o pielęgnacji włosów (klik) napisałam, że używam serum na końcówki. Dziś opowiem Wam o tym produkcie trochę więcej. Zapraszam na notkę!



pojemność: 30 ml
cena regularna: 23 zł
sklep: avon.pl

 Producent mówi, że:




Serum kupiłam zachęcona dobrymi opiniami. I przepadłam :) Produkt wmasowuję w wilgotne włosy od połowy długości. Serum ma postać przeźroczystego olejku. Pompka dozuje małą ilość kosmetyku. Bardzo podoba mi się to opakowanie. Niestety serum jest niewydajne. Użyłam go może kilka razy (ok. 8) i zniknęło już pół opakowania. A aplikuję 2-3 pompki. Serum bardzo ładnie pachnie <3



Serum bardzo dobrze odżywia włosy. Niweluje również rozdwojone końcówki. Fajnie też wygładza włosy, które stają się miękkie. Ładnie nabłyszcza włosy. Piękny zapach zostaje na włosach :) Super!

Tradycyjnie jeszcze skład:



Naprawdę uwielbiam ten produkt. Warto go kupić, zwłaszcza, że bardzo często jest w promocji :) Znacie go? Lubicie? Używacie takich produktów?

20 komentarzy:

  1. Można tez zabezpieczać końcówki zwykłym olejkiem do ciała czy nawet tego w kuchni. Olejujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam olejków do ciała, a tym z kuchni raczej bym się bała, bo podobno zawiera jakieś tam konserwanty czy inne zło ;) Nie używam też olei stricte do włosów, bo mi się zwyczajnie nie chce ;P

      Usuń
    2. Oliwka do dzieci lub dla kobiet w ciąży podobno to najbezpieczniejsza i praktycznie jedna z najtańszych alternatywa olejowania włosów lub zabezpieczania

      Usuń
  2. Własnie teraz potrzebuję czegoś na odżywanie końcówek. Spadłaś mi z nieba <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ta recenzja się przydała :)

      Usuń
  3. Oj niewydajne bardzo to cudo. :/ Nie wiem, czy po takiej recenzji bym kupiła ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety niewydajne BARDZO to cudo. Ale działa.

      Usuń
  4. Miałam, ale mnie nie zachwycił :) Na końcówki wolę kurację z Marionu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzeczy z Marionu nie lubię.

      Usuń
  5. Skusiłabym się ale jak mówisz że niewydajny... A 23zł to nie mało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 23 zł to cena regularna, więc zawsze w katalogu to serum jest tańsze o jakieś 10 zł i zazwyczaj góruje nad nim napis "wielka promocja" i.t.p. Jak to zwykle w Avonie ;)

      Usuń
  6. Używam go od lat i niezmiennie jestem z niego zadowolona, to naprawdę dobry produkt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy to serum nie obciąża włosów? Mimo, że takimi specyfikami smaruje się same końcówki to moje włosy i tak odczuwają każdy produkt....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to serum raczej nie obciąża włosów :)

      Usuń
  8. Wszędzie go widzę ale jakoś nie jestem do niego przekonana...

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!