niedziela, 28 czerwca 2015

Flos Lek żel ze świetlikiem lekarskim i babką lancetowatą pod oczy

Cześć!
Dziś opowiem Wam o moim pierwszym produkcie z Flos Leku. A jest nim żel pod oczy oparty na ekstraktach z ziół. Przynajmniej tak mi się wydaje... :) Flos Lek to polska marka produkująca dermokosmetyki w przystępnych cenach. Bardzo sławne są właśnie ich żele pod oczy. Ja kupiłam wersję redukującą worki pod oczami. Zapraszam na recenzję!



pojemność: 10 g
cena: ok. 8 zł
sklep: apteki, Drogerie Natura



Opis producenta:
Zapobiega powstawaniu tzw. „worków” pod oczami. Likwiduje poranną opuchliznę, uspokaja zestresowaną skórę. Biologicznie aktywne wyciągi roślinne zawarte w żelu pobudzają mikrokrążenie, działają przeciwobrzękowo, przeciwzapalnie i kojąco. 
Ulga i ukojenie dla zmęczonych, obrzękniętych okolic oczu. Zdrowa, rozświetlona skóra, bez podpuchnięć wokół oczu.



Żel kupujemy w małym kartoniku, na którym wszystko jest napisane - opis produktu, skład itp. Po otwarciu kartoniku ukazuje się nam mały słoiczek z żelem w środku. Bezproblemowo się zakręca i odkręca. Żel zabezpieczony jest dodatkowo folią, dzięki której wiemy, że nikt nie gmerał wewnątrz. Lecz ja oderwałam po jakimś czasie to sreberko, gdyż odkładał się na nim żel i denerwowało mnie ciągłe odchylanie folii.




Żel ma w słoiczku żółtą, żelową konsystencję. Lecz rozsmarowuje się na przeźroczystość. Szybko się wchłania. Delikatnie, ziołowo pachnie. Dobrze współgra z korektorem pod oczy. Jest wydajny, wystarczy ociupinka żelu i już mamy pokryty cały obszar pod okiem. 



Jeśli chodzi o działanie tego kosmetyku, to żel sprawia, że skóra wokół oczu jest elastyczna i gładka. Zmniejsza opuchliznę. Fajnie napina skórę. Daje ukojenie i nawilża. Jeśli chodzi o likwidowanie worków, to nie jestem pewna, gdyż ja mam bardziej cienie niż worki, a to nie to samo. Nie podrażnia oczu. Jedyne co zauważyłam to to, że rano moje rzęsy są trochę poobklejane tym żelem. A to chyba przez ich długość, gdyż przy zamkniętych oczach dotykają obszaru pod okiem, czyli tam, gdzie smaruję żelem.

Dołączam jeszcze zdjęcie składu:



Według mnie, żel Flos Leku to naprawdę fajny produkt pod oczy. Jest niedrogi i dobrze działa. Chętnie spróbuję innych wersji tych żeli. Może używałyście ich? Co o nich sądzicie?

Pozdrawiam!
Alex

14 komentarzy:

  1. z flos-leku znana mi jest jedynie wazelina do ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam, że mają wazeliny. Dzięki za informację! :)

      Usuń
  2. W sumie to słyszałam co nie co o ich żelach pod oczy, ale nie miałam ochoty ich testować. Niestety mam cienie pod oczami i obawiam się, że ten byłby za słaby, żeby mi pomóc je zlikwidować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam i raczej nie planuję zakupu

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm, ja akurat nie mam problemów "podocznych", ale pamiętam, że miałam kiedyś (choć było to dość dawno) z Flos-leku krem nawilżający i całkiem nieźle się sprawdzał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem nawilżający pod oczy? Może wypróbuję :)

      Usuń
  5. Tego produktu nie miałam, ale z innych ich kremów byłam zadowolona -tanie, wydajne i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moja mama używa i bardzo chwali ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie najgorszy był,ale znam lepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!