piątek, 12 czerwca 2015

Kolejny malutki haul z Avonu

Witajcie kochani!
Dziś witam Was w świetnym humorze, ponieważ wczoraj przyszło do mnie zamówienie z Avonu z katalogu 8.  Nie zaszalałam, kupiłam to, co mi potrzebne. No... prawie ;) Zapraszam na haul!



    Moje zakupy są naprawdę niewielkie - tylko 4 produkty. Aczkolwiek bardzo się cieszę :) 


Z żelu pod prysznic Garden of Eden cieszyłam się najbardziej. Urzekł mnie ten zapach :) Jest to żel podobno nawilżający, oby! Jeszcze go nie używałam, ale spokojnie, na pewno napiszę o nim parę słów. Za 250 ml zapłaciłam 5,99 zł.



Morelowy szampon z odżywką z linii Naturals przyszedł w samą porę, bo akurat skończył mi się mój szampon, a będę musiała umyć głowę! Więc ten produkt niedługo wkroczy do akcji ;) Zaskoczyła mnie bardzo pojemność butelki. Szampony dostępne są w skrajnych pojemnościach - 250 ml albo 700 ml. Wybrałam tę mniejszą. Ale naprawdę zdziwiła mnie ta maleńka buteleczka... Owe 250 ml kosztowało 6,49 zł.



Odświeżająca pianka do mycia twarzy to już mój drugi produkt z serii Nutra Effects. Mam jeszcze krem nawilżający z wyciągiem z nasion chia. Uwielbiam pianki, ten sposób mycia twarzy bardzo mi się spodobał. Już jedną piankę z Avonu mam (klik), teraz przyszedł czas na tę :) Wiem już, że pachnie tak samo jak wyżej wymieniony krem. 150 ml kosztowało 12,99 zł.



Ostatnim zamówionym przeze mnie produktem był chłodzący balsam do stóp Sorbet Ananasowy. Czy on pachnie jak ananas? Nie byłabym taka pewna. Ale zapach jest ok. Lecz samego balsamu jeszcze nie używałam. Za 75 ml zapłaciłam 6,99 zł.

Jak widzicie, dużo tego nie jest. Ale właśnie uświadomiłam sobie, że Avon prawie zdominował całą moją pielęgnację... Ale ja lubię tę markę. Przynajmniej na razie ;) Znacie może któreś z tych produktów? A która marka dominuje w Waszych zbiorach? Piszcie w komentarzach :)

16 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej pianki no i szamponu morelowego. Proszę o recenzję w najbliższym czasie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy będzie ona w najbliższym czasie, tego nie wiem. Muszę je porządnie przetestować, a tej pianki nawet nie używałam jeszcze.

      Usuń
  2. Dawno nie zamawiałam nic z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś zamówisz? ;) Mają naprawdę fajne kosmetyki.

      Usuń
  3. Mam ochotę na Avon, bo kiedyś lubiłam tą firmę. Ponoć mają fajne mgiełki. )
    Taki chłodzący balsam do stóp na lato będzie wybawieniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam zamiar zamówić którąś mgiełkę w następnym katalogu :) I polecam Ci ten balsamik do stópek, go faktycznie lekko chłodzi i fajnie odświeża stopy :)

      Usuń
  4. Powinni wymyślić rozgrzewający balsam do stóp :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na okres zimowy coś takiego będzie ;)

      Usuń
  5. Ostatnio zamówiłam sobie mgiełkę i wyczekuje! Twoje produkty są super <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to oczekiwanie na przesyłkę ;) Ale warto!

      Usuń
  6. Mam ten balsam chłodzący do stóp, zresztą cały ten zestaw o tym zapach i mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie skusiłam się tylko na ten balsam, ale może kupię cały zestaw :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Też ją polubiłam. Jest świetna! ;)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!