środa, 10 czerwca 2015

Ziaja Liście Manuka reduktor zmian potrądzikowych

Cześć!
Na pewno każda z Was słyszała już o słynnej serii Liście Manuka wypuszczonej przez Ziaję. Osobiście przetestowałam cztery produkty z tej serii. Na przykład reduktor zmian potrądzikowych, o którym będę dziś pisać. Czy mi się spodobał? Zapraszam do lektury!



pojemność: 15 ml
cena: ok.10 zł
sklep: Hebe, chyba Rossmann, stoiska Ziaji

Opis producenta:



Ten produkt długo leżał w szufladzie i czekał na swoją kolej. Ostatnio mam duży problem z wypryskami, dlatego też ten reduktor miał szansę się wykazać. I powiem tak: działa. Krostki i plamki po krostkach smaruję punktowo prawie codziennie na noc od jakiś 2 tygodni. No i faktycznie znikają. Nie jest to efekt z dnia na dzień, lecz jestem zadowolona. Dzięki reduktorowi powoli zniknął nawet wielki, czerwony pryszcz imieniem Stefan :D Produkt nie wysusza skóry, nie podrażnia jej.



Krem zamknięty jest w małej, zgrabnej, poręcznej, zielonej tubce z dzióbkiem. Dzięki temu można aplikować odpowiednią ilość produktu. Kosmetyk jest wydajny. Potrzebuję małej ilości, aby posmarować wszystkie pryszcze.



To, do czego mogę się przyczepić to dostępność. Preparat kupimy na pewno na stoiskach Ziaji i w Hebe. Nie jestem pewna, ale chyba jeszcze widziałam go w Rossmannie, choć pewności nie mam. Dodatkowo zapakowany jest w kartonowe pudełko, które wygląda identycznie jak kartonik z kremem mikro złuszczającym z tej samej serii. Dlatego łatwo można się pomylić.



Skład


Podsumowując, jest to nawet dobry produkt. Ale szału nie ma. Znacie? Lubicie Ziaję? Jeśli jesteście ciekawe tej serii, to zapraszam do przeczytania jeszcze recenzji pasty głęboko oczyszczającejżelu myjącego i paru słów o kremie nawilżającym w ostatnim denku.

22 komentarze:

  1. coś punktowego właśnie by mi się przydało :D bardzo lubię ziaję, ale z tej serii nic nie miałam, bo nie jest przeznaczona dla suchej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kosmetyk nie wysusza, więc możesz spróbować :)

      Usuń
  2. pryszcz Stefan? XD :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak go nazwałam, żeby nie być załamaną jego istnieniem na mojej twarzy XD

      Usuń
  3. Ja nawet lubię ziaję :) ale nie używałam produktów z liśćmi manuka

    OdpowiedzUsuń
  4. Punktowe preparaty nawet suchej skórze się przydają czasami. :) Używałam Benzacne, który wysuszał takie potwory, więc pewnie przy nim zostanę skoro ten preparat Ziaji nie robi szału.

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie, mam nadzieję że pomoże i na moje stefany

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, nazywasz może jeszcze jakieś pryszcze? Ja bardzo często, nawet krostki. Co prawda one szybciej znikają, ale jednak chciałbym się z nimi uporać i myślę, że ten reduktor mógłby mi pomóc:) Co prawda krostki tez czasem nazywam, później się z nimi żegnam, ale jednak chciałabym mieć ładną cerę i po mimo moich mini przyjaciółek starać się, aby była jak najładniejsza. Dzięki za recenzję;*

    OdpowiedzUsuń
  7. a tak ten anonim na górze to ma wiele stefanów... jemu to się przyda :) znam tego anonima

    OdpowiedzUsuń
  8. a tak sprostując chodzilo mi o tego anonima co napisal: ,,swietnie, mam nadzieję że pomoże i na moje stefany ''
    sam sie przynal ze ma stefany a teraz mi wyrzuty robi

    OdpowiedzUsuń
  9. anonimie który zaczął pisać swój komentarz od słów :Hej(...)! kochanie czy ty nie tęsknisz przypadkiem za pewnymi krostami? ja wiem jakie to uczucie... 2 miesiące temu wyskoczyl mi taki okropny pryszcz. nazwalam go malinka bo byl różowy :). lecz znak jest po nim do dziś... wolalabym juz miec normalnego ,,żywego'' pryszcza niż taki niefajny znak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie bardzo tęsknię za moim Tomusiem... Ehh tyle z nim przeżyłam... Zawsze razem <3 A teraz? Opuścił mnie! To przykre... Był moim jedynym wiernym przyjacielem, za którym tak bardzo tęsknię... Ale dzięki temu, że zniknął zyskałam nowych przyjaciół :) Mam nadzieję, że przeżyjemy również cudowne chwile :) I znam Twój ból... Po Tomusiu tez mam niefajny znak :(( Trzymaj się dobrze:*

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo kochanie :*. poczatujmy na seniorlove. a właśnie fragment :,,Ale dzięki temu, że zniknął zyskałam nowych przyjaciół :) " . tzn wysyp trądziku?

      Usuń
    3. Kochana, po mimo tego, że nie znamy się w realnym świecie, to widzę, że znasz mnie na wylot, jak moje pryszcze! Dokładnie, chodziło mi o wysyp trądziku i nowe pryszcze. Kocham je bardzo <3

      Usuń
    4. Dzięki kochanie! :* <3 <3 <3 <3 <3 . znam sie na trądzikowych sprawach :)

      Usuń
  10. Ta seria ziaji jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!