wtorek, 28 lipca 2015

Avon Naturals mgiełka do ciała o zapachu różowej stokrotki i sycylijskiej cytryny

Cześć, kochani! 
Jak to możliwe, że lipiec już się kończy i minęła prawie połowa wakacji? Jak ten czas szybko leci! Dziś chcę przybliżyć Wam mgiełkę do ciała z Avonu :) Mgiełki Avonu są bardzo znane i tanie, a do tego mamy do wyboru wiele zapachów. Ja kupiłam wersję z ekstraktem z różowej stokrotki i sycylijskiej cytryny. Zapraszam na krótką recenzję :)



pojemność: 100 ml 
cena regularna: 17 zł (w promocji nawet za 6 zł)
sklep: avon.pl




Mgiełka mieści się w małej, zgrabnej butelce z atomizerem, który działa bez zarzutów. Rozpyla odpowiednią ilość produktu na odpowiednią odległość. Szata graficzna bardzo mi się podoba, nic się nie ściera. Widzimy też, ile produktu jest w środku. Niestety mgiełka nie należy do tych wydajnych, bo mam ją ok. 3 tygodnie, używam jej naprawdę mało i nie ma już połowy opakowania.



Jeśli chodzi o jej zapach, to w tej kwestii przepadłam! Zapach jest świeży, soczysty, dziewczęcy i energetyzujący. Przeważa cytryna, ale wyczuwam również kwiatową woń. Lecz warto po aplikacji trochę się poruszać, aby uciekł drażniący zapach alkoholu i byśmy mogły poczuć piękną woń mgiełki :) 

Przepraszam, że nie zamieszczam składu, ale mój aparat nie chciał uchwycić liter na butelce, a w internecie, a nawet na stronie Avonu go nie znalazłam. Lecz skład jest dość prosty, na pierwszym miejscu alkohol denat, potem woda, zapach, jakieś inne substancje, a dwie ostatnie pozycje to chyba ekstrakty ze stokrotki i z cytryny. Tak mi się wydaje.

Mgiełki Avonu mają naprawdę wiele zapachów, na pewno każdą z nas któraś wersja może zainteresować. W dodatku zazwyczaj są w promocjach, mi moją udało się kupić za 6 zł :) Naprawdę polecam i chętnie spróbuję innych zapachów!
Pozdrawiam, Alex!

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A miałaś też inne zapachy?? :)

      Usuń
    2. Oczywiście :) praktycznie większość :))

      Usuń
    3. Które polecasz? :)

      Usuń
    4. Tą :)marakuję i peonię, jagodę oraz kwiat pomarańczy :))

      Usuń
    5. Dzięki, chętnie spróbuję :)

      Usuń
  2. miałam dwie: o zapachu fiołka i granatu - żadnej nie polubiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zły zapach? Szkoda...

      Usuń
    2. drażniły mnie, aż mi się niedobrze robiło..

      Usuń
  3. miałam kiedyś dużo mgiełek z Avonu ale jakoś takoś teraz ich nie potrzebuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię mgiełki z Bath & Body Works :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te mgiełki, szczególnie różaną :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź, może wypróbuję różaną ;)

      Usuń
  6. Niestety nie miałam nigdy żadnej mgiełki od nich i nawet nie mam zdania czy się sprawdzają czy nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ona jest taka właśnie cytrynowo-kwiatowa, naprawdę bardzo ładna :)

      Usuń
  8. uwielbiam mgiełki ♥

    mogłabyś poklikać w moim nowym poście? :*
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie cierpię tych mgiełek- sam alkohol ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na pierwszym miejscu, no cóż ;)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!