czwartek, 23 lipca 2015

Haul zakupowy: Rossmann i Biedronka

Witajcie, kochane!
Ostatnio jest niezwykle gorąco. Nie lubię wysokich temperatur, więc nie chce mi się zbytnio wychodzić na dwór, na słońce. W sumie nic mi się nie chce :P Ale na wyjście na zakupy zawsze znajdę siłę i czas :) Dlatego dziś chcę pokazać Wam moje ostatnie zdobycze z Rossmanna i Biedronki. Zapraszam ;)



Jeszcze przed moim wyjazdem na Mazury w Biedronce pojawiła się promocja na kosmetyki. Były m.in. szampony, odżywki, micele Garniera i wiele, wiele innych rzeczy. Ja niezbyt szalałam i wzięłam tylko cztery rzeczy.



Do koszyka wpadł oczywiście 3-pak moich ukochanych płatków kosmetycznych Carea za 6 zł. Są najlepsze i zawsze je kupuję :)



Wzięłam też pumeks w ładnym, pomarańczowym kolorze. To właśnie kolor i kształt zadecydowały za tym, że go kupiłam :D Zapłaciłam 3-4 zł, nie pamiętam dokładnie. Bardzo delikatnie, ale dobrze zdziera.



Bez zastanowienia chwyciłam też naprawdę OGROMNĄ butlę kremowego żelu pod prysznic malina i wanilia z BeBeauty, który pachnie bardziej jak guma balonowa niż maliny. Był też do wyboru zapach karmelowy i lody pistacjowe. Za wielką pojemność 750 ml zapłaciłam jedyne 8 zł.


Kiedy zobaczyłam tę morelową odżywkę do włosów Ultra Doux z Garniera i cenę 6 zł za 200 ml, byłam nieźle zaskoczona. Wrzuciłam do koszyka, bo przecież bardzo jest mi potrzebna trzecia odżywka do włosów ;D Miałam ją kiedyś i pamiętam, że bardzo lubiłam.



A to już moje łupy kupione trzy dni temu w Biedronce: odżywka do paznokci przeciw ich łamaniu się z Bell za chyba 8 zł oraz aktywne serum do rzęs na dzień od L'biotica za 9 zł. Od pewnego czasu szukam jakiejś odżywki do paznokci. Zachęciła mnie cena, więc wzięłam. Za to serum do rzęs chciałam wypróbować, gdyż czytałam o nim zarówno opinie pozytywne jak i negatywne, dlatego chcę przetestować je na własnych rzęsach.

Za to do Rossmanna weszłam tylko po jedną maseczkę, a wyszłam z kilkoma innymi kosmetykami. Lecz nie ma to jak spontaniczne zakupy ;)



No czy opakowanie żelu pod prysznic z ekstraktem z czereśni z limitki Isany nie jest urocze? :) Według mnie to najcudowniejsza butelka żelu pod prysznic jaką widziałam :) Zapach też jest śliczny, słodki. W dodatku cena 3 zł za 300 ml przyciąga.



Odświeżający tonik witaminowy z ekstraktem z winogron od Garniera kupiłam:
- bo był w promocji 9,40 zł na 8 zł za 200 ml
- bo potrzebowałam nowego toniku
- bo chciałam go przetestować
- bo ma ładne opakowanie
To chyba mocne argumenty ;)



Jeśli jeszcze nie pojechałyście na jakiś wypoczynek, a chciałybyście zachować więcej miejsca w kosmetyczce, to polecam Wam zastępcze buteleczki o pojemności 100 ml, które znajdziecie właśnie w Rossmannie za 2 zł. Co prawda ja jej na urlop nie zabrałam, bo wtedy jeszcze jej nie miałam, ale na jakieś wyjazdy też będzie dobra. Tą żółtą karteczkę w środku można przykleić na butelkę i napisać co znajduje się w opakowaniu. Do wyboru jeszcze mamy z tego co pamiętam buteleczki 100 ml z pompką, małe słoiczki 10 ml na kremy, podróżny zestaw do szycia i inne pomocne gadżety :)



Do koszyka wpadły też oczywiście maseczki. 
Maseczka siarkowa antytrądzikowa z Barwy za 3,40 zł w promocji za 2x5 ml to ta, po którą przyszłam do Rossmanna. Czytałam, że siarka świetnie działa na wypryski. Sprawdzimy, sprawdzimy ;) 
O maseczce 10 minut na perfekcyjne oczyszczenie z Soraya słyszałam wiele dobrego, więc chętnie wypróbuję. Za 2x5 ml zapłaciłam 3 zł.
Głęboko nawilżającą maseczkę peel-off z Bielendy kupiłam, bo chciałam przekonać się, o co chodzi z maskami typu peel-off. No i nawilżanie cery zawsze spoko :) 2x5 ml za 2,70 zł.

I to już wszystkie moje zakupy :) Napiszcie mi, proszę, czy znacie któryś z tych kosmetyków i czy Wy też tak macie, że wchodzicie do drogerii po jedną rzecz, a wychodzicie z całą siatką zakupów? :D

20 komentarzy:

  1. miałam ten malinowy żel, bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię odżywkę z Garniera oraz żele z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę mieć tą odżywkę z Garniera! A szampony też mają z tej serii ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w Biedronce widziałam też szampony morelowe. Ale zniknęły (przynajmniej u mnie) w oka mgnieniu :D

      Usuń
  4. garnier mam :)
    Super blog będę zaglądać częściej :)

    potrzebuje kliknięć pomożesz będę wdzięczna :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  5. wlasnie widzialam wczoraj ten pumeks i sie nad nim zastanawialam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest delikatny, ale skuteczny i ma fajny kolor :)

      Usuń
  6. Też lubię płatki Carea :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serum do rzęs chciałabym sprawdzić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dwóch dniach używania mogę tylko stwierdzić, że jak na razie nie podrażnia. Zobaczymy co dalej ;)

      Usuń
  8. Żel z sówką! Muszę iść do Rossmanna. Jakoś nie zwracałam uwagi na Isanę, ale taki żel nawet jako mydło do rąk kupię. Uroczy jest! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kupić choćby dla samego opakowania :)

      Usuń
  9. Lubię tą maseczkę oczyszczającą z Soraya ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o niej wiele pozytywnych opinii :)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!