poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Avon Naturals szampon nawilżający Morela i Masło Shea

Cześć, kochani!
Witam Was znów z innym wyglądem bloga! A to dlatego, że zmienną kobitką jestem ja i szybko mi się wszystko nudzi :) Spędziłam cały wieczór na tych zmianach i szczerze mówiąc, jestem z siebie zadowolona! Mam taką cichą nadzieję, że nowy wygląd bloga przypadł Wam do gustu ;)
Dziś znów recenzja włosowa. Chciałabym Wam opowiedzieć o szamponie z odżywką, czyli niby 2w1. Produkt pochodzi z Avonu z serii Naturals. Skończył mi się już, więc muszę Wam o nim coś napisać. Zapraszam na post :)


pojemność: 250 ml
cena regularna: 10 zł
sklep: avon.pl

Opis producenta:
Eksplozja odżywienia dla twoich włosów - Szampon z odżywką 2 w 1 Morela i Masło Shea nawilża, zmniejsza uszkodzenia i ułatwia rozczesywanie. 
*** Przeznaczony do włosów suchych i zniszczonych. 
*** Działanie: Doskonale oczyszcza i nawilża włosy.



Szampon zamknięty jest w malutkiej buteleczce o ładnej szacie kolorystycznej. Zamknięcie na zatrzask, a przez otwór wypływa odpowiednia ilość produktu. Sprawdziłam, że można też butelkę postawić "na głowie" dzięki czemu produkt spłynie po ściankach i łatwiej się go wyciąga, gdy się kończy. A muszę przyznać, że wydajny jest cwaniaczek. Niby 250 ml, a wystarczył mi na 2 miesiące z hakiem! A ja dużo ładuję szamponu ;D

Zdziwiła mnie konsystencja tego szamponu, a raczej jej kolor. Jest on żółto-pomarańczowy z lekkim połyskiem, jakby taki "perłowy". Nigdy nie spotkałam się z takim kolorem szamponu. Sama konsystencja jest kremowa, lekko żelowa. W miarę dobrze się pieni. Pachnie też specyficznie, dość chemicznie, ale na włosach wiele zapachu nie zostaje. W sumie ten zapach albo z czasem mi się spodobał, albo się przyzwyczaiłam, bo przestał mi przeszkadzać :)



Szampon pozytywnie mnie zaskoczył, bo dość dobrze oczyszcza głowę. A raczej oczyszczał, bo go już nie ma :( Przy tym nie podrażniał ani nie wysuszał. Wręcz przeciwnie! Troszeczkę nawilżał zarówno skalp jak i włosy. Głowa przestała mnie swędzieć :) Szampon nie plątał włosów, ale nie ułatwiał rozczesywania. Potrzebna była dodatkowo odżywka. Sprawdziłam go też raz solo, gdyż producent mówi o produkcie 2w1, czy szampon+odżywka w jednym. Wtedy włosy wyglądały w miarę dobrze, ale kłopot był z rozczesywaniem. No i czuć było, że moim kłakom czegoś brakuje. Więc szampon solo się nie sprawdził! Lecz tak to świetnie się spisywał :)

Skład:

Wydaje mi się, że napisałam o wszystkich właściwościach tego szamponu. Podsumowując, nie jest to zły produkt, warto przetestować :) Ja go kupiłam za 6 zł i jak za tę cenę jest super! Napiszcie proszę w komentarzach, czy znacie ten szampon i jaki szampon Wy polecacie? Chętnie poczytam :) No i oczywiście, czy podoba Wam się nowy wygląd bloga? ;)

26 komentarzy:

  1. Miałam go kiedyś jedyne co mi się w nim podobało ... To zapach :) kompletnie nic nie robił :)) świetny wygląd bloga :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde włosy inne :)
      Dziękuję <3

      Usuń
  2. Skusiłabym się ale denaturat w składzie ://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę??? Ja się na składach nie znam :)

      Usuń
  3. Nie znam, ale za taką niską cenę nie zaszkodzi spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś gdy nie miałam problemów ze skórą głowy używałam szamponu i odżywki 2W1 co prawda innej marki bo z Timotei ale bardzo go lubiłam. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten szampon jako 2w1 się nie sprawdza :)

      Usuń
  5. Nie lubię szamponów z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam szamponu z Avonu :(
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za obserwację, kochana <3

      Usuń
  7. Nie miałam jeszcze szamponu tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  8. Unikam produktów 2w1 bo wydaje mi się, że obciążą mi włosy, ale ten jest ciekawy, skoro tego nie robi. A nawilżenie by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nie obciąża. Lecz jest to tylko szampon, więc nawilżenie też nie jest niezwykłe ale może być :)

      Usuń
  9. Nie miałam nigdy tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że jest on mało znany ;)

      Usuń
  10. Przypomniałaś mi, że bardzo dawno nie miałam nic z Avonu. Kiedyś zamawiałam bardzo często,ale ostatnio jakoś przestałam- sama nie wiem dlaczego. Zawsze lubiłam ich żele pod prysznic, pięknie pachniały :) dodaję do obserwowanych i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za obserwację <3

      Usuń
  11. Nie znam tego szamponu, ale widzę, że jakiś rewelacyjny nie jest więc nie mam czego żałować. Ja lubię bardzo szampony Toni&Guy, zwłaszcza ten oczyszczający, świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam firmy Tonik&Guy, będę musiała trochę się o niej dowiedzieć :)

      Usuń
  12. Mam złe doświadczenia z szamponami i odżywkami Avon. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!