wtorek, 25 sierpnia 2015

Isana żel pod prysznic w uroczym opakowaniu z edycji limitowanej :)

Witajcie, kochani!
Nie wiem, czy dzisiejszy recenzowany produkt jest jeszcze dostępny w Rossmannach, gdyż pochodzi on z edycji limitowanej. Ale myślę, że jeszcze możecie go dostać. A opisywać dziś będę żel pod prysznic z ekstraktem z czereśni marki Isana w jakże przesłodkim opakowaniu ;) Zapraszam!



pojemność: 300 ml
cena: 3 zł
sklep: Rossmann


Opis producenta:



Żel otrzymujemy w miękkiej butelce, która dobrze leży w dłoni. Z tyłu ta naklejka z polskim opisem niestety odłazi, co strasznie mnie irytuje :/ Różowy zatrzask łatwo się otwiera i zatrzaskuje, ale sam się nie otworzy. Przez otwór wylewa się odpowiednia ilość żelu. Samo opakowanie jest piękne :) Bardzo podoba mi się ta różowa sówka! Dajcie znać, czy Wam też ;)
Konsystencja jest dość płynna, żelowa w lekko różowym kolorze. Dobrze się pieni. Jeśli chodzi o jego zapach, to jest on dość słodki, czasem irytujący. Ale ogólnie mi się podoba :)



Żel dobrze myje skórę i fajnie odświeża. Lecz producent obiecuje nawilżenie i pielęgnację. No niestety tego nie zauważyłam. Aczkolwiek to nie oznacza, że żel wysusza. Jest taki - neutralny dla skóry. Jednak potrzebuje ona dodatkowo balsamu. Zapach na ciele nie utrzymuje się długo, ledwo parę chwil. A szkoda, bo miałam nadzieję, że będę pachnieć czereśniami. No ale nie można mieć wszystkiego.


Skład


Czy ja napisałam wszystko o tym żelu? Chyba tak :) Podsumowując, jak za 3 zł to żel jest fajny i może spróbuję innych żeli Isany. Jednak na razie mam tyle żeli w zapasie, że za nowymi zacznę rozglądać się za kilka miesięcy! ; Napiszcie proszę, czy znacie żele Isana i które możecie mi polecić? 

30 komentarzy:

  1. Ja mam teraz mango z edycji limitowanej i pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w moim Rossmannie wersji mango nie było :(

      Usuń
  2. Nie mój zapach,ale opakowanie urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam go ostatnio głównie ze względu na słodkie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko znajdziesz go w Rossmannie ;)

      Usuń
  5. Opakowanie ma świetne, ale jak patrzyłam w rossmannie na zapach to nie do końca mi się spodobał więc nie kupiłam :) Ale żele isany bardzo lubię, mój ulubiony jak na razie to chyba melonowo-gruszkowy! Cudowny ma zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam miodowo-mleczny, melonowo-gruszkowy i ten klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście ciekawe, wesołe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię zapach czereśni tylko szkoda, że się nie utrzymuje na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym go kupiła, ale mam zapas żeli pod prysznic Balea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, żele Balea chętnie bym przetestowała :)

      Usuń
  10. Opakowanie urocze, jednak nie skusiłam się na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te opakowania są przesłodkie :D Szkoda tylko, że zapach nie utrzymuje się długo na skórze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie :( W czasie kąpieli też nie jest intensywny.

      Usuń
  12. uroczy.. muszę go w końcu kupić, bo za taką cenę to aż żal tego nie zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj widziałam go jeszcze w Rossmannie i to trochę taniej :)

      Usuń
  13. Super opakowanie, trochę jak żel dziecięcy. :) Zapach zdecydowanie mój!

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja myślałam, że już wyrosłam z sówek. Tak bardzo się myliłam.

    ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na sówki nikt nie jest za duży, hihi ;)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!