czwartek, 27 sierpnia 2015

Yves Rocher SOS żel oczyszczający do rąk

Cześć!
Dziś chcę opowiedzieć Wam o bardzo przydatnym kosmetyku, który zawsze mam w torebce - żelu oczyszczającym do rąk bez użycia wody. Przydaje się na mieście, w podróży itp. :) Zwłaszcza przydał mi się na wakacjach! Dlatego zapraszam na post :)



pojemność: 30 ml
cena: 9,90 zł
sklep: sklepy Yves Rocher, ich strona internetowa


Opis producenta:
na tubce
na stronie
S.O.S. Żel oczyszczający do rąk to praktyczny kosmetyk, który oczyszcza ręce bez użycia wody i mydła, dodatkowo zapewniając dłoniom ochronę przed czynnikami zewnętrznymi, dzięki ochronnym właściwościom wyciągu z arniki. Żelowa konsystencja kosmetyku jest delikatna dla skóry, szybko wysycha i nie pozostawia uczucia lepkich dłoni. Żel ma przyjemny zapach i może być używany tak często, jak jest potrzeba. Produkt nie powinien być używany na podrażnioną skórę.



Żel mieści się w małej, poręcznej tubce, która idealnie zmieści się do torebki. Szata graficzna podoba mi się, jest bardzo ładna. Zatrzask działa dobrze, nie mam problemu z otworzeniem go czy zamknięciem. Sądzę, że żel jest wydajny, nie potrzeba go dużo. Aczkolwiek na pewno minusem jest cena, bo normalnie kosztuje prawie 10 zł, ale ja go dorwałam dużo taniej. No i jest teraz tańszy o -20% :)



Konsystencja to przeźroczysty żel, który świetnie się rozsmarowuje i wchłania. Zapach podoba mi się, jest delikatny i świeży. Łapki fajnie pachną :) Żel świetnie dezynfekuje dłonie, a przy tym nie klei się. No i nie przenosi się na jedzenie, które dzięki temu nie jest gorzkie. A miałam kiedyś taki żel, po którym hamburger w Macdonaldzie był okropny! Z tym produktem nie ma takich problemów. Żel nie wysusza dłoni, ani ich nie podrażnia. 


Dołączam też zdjęcie składu


Podsumowując, jest to bardzo fajny i przede wszystkim przydatny kosmetyk, dzięki któremu jesteśmy w stanie zachować higienę rąk nawet gdy nie mamy możliwości ich umycia wodą z mydłem. Jestem z niego bardzo zadowolona, naprawdę polecam! :)

18 komentarzy:

  1. Lubię takie żele i ciągle próbuję nowych firm. Nie ruszam się bez takiego żelu lub mokrych chusteczek antybakteryjnych z domu :) Jednak częściej sięgam po chusteczki bo większość żeli niestety wysusza mi skórę. Jednak ten wypróbuję z przyjemnością! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też możesz spokojnie spróbować ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie żele, muszę wypróbować ten, obowiązkowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię żele z Bath and Body Work natomiast ten zapowiada się nieźle i jeszcze jest tańszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet nie wiedziałam, że takie mają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Być może jest to nowość, nie mam pojęcia :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. No, czyli jednak to nie nowość! Bo nikt o tym nie słyszał...
      Buziaki ;)

      Usuń
  7. Nie słyszałam o nim :) + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację, kochana! <3

      Usuń
  8. bardzo lubię takie żele, szczególnie w podróży:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie produkty, chociaż i tak wydaje mi się, że mam brudne ręce :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale może chociaż trochę czystsze ;)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!