sobota, 8 sierpnia 2015

Ziaja intensywnie nawilżająca odżywka do włosów bez spłukiwania

Witajcie!
Dziś zajmiemy się tematem włosowym :) Mimo, że na pielęgnacji włosów to ja się za dużo nie znam, to chcę opowiedzieć Wam o niedrogiej, a bardzo fajnej odżywce, która ma za zadanie intensywnie nawilżać nasze kosmyki. Jeśli chcecie się o tym produkcie dowiedzieć więcej, to zapraszam do dalszej części postu! 



pojemność: 200 ml
cena: ok. 9 zł
sklep: stoiska Ziaji, apteki


Obietnice producenta:



Jeśli chodzi o sprawy techniczne, to odżywka mieści się w zgrabnej butelce o typowym dla Ziaji kształcie, wykonanej z miękkiego plastiku. Zamknięcie na zatrzask łatwo się otwiera, ale nie otworzy się samo np. podczas podróży. Można wycisnąć odpowiednią ilość produktu. Przetestowałam, że butelka stoi też ''na głowie'', a to bardzo ułatwia wydobycie kosmetyku, gdy się kończy. 



Konsystencja jest kremowa, biała,  łatwo rozprowadza się po włosach. Odżywki nie spłukuję. Zapach podoba mi się, lecz nie umiem go opisać. Jest bardzo delikatny, ale na włosach przez jakiś czas się utrzymuje. Odżywka jest też niesamowicie wydajna, nie wiem, kiedy ją zużyję :)


No i teraz to co najważniejsze, czyli działanie. Mimo, że odżywki nie spłukujemy, nie obciąża włosów. Wręcz przeciwnie - stają się lekkie, puszyste i mięciutkie. Odżywka dobrze nawilża moje włosy, nie są one już takie suche jak kiedyś. Nie wiem, czy to jej zasługa, czy serum na końcówki z Avonu, ale zauważyłam, że ilość rozdwojonych końcówek się zmniejszyła. 

A oto skład, którego ja i tak nie rozumiem, ale Wy może coś stamtąd wyczytacie :)


Podsumowując, ta odżywka jest tania i na moje włosy działa dobrze :) Dajcie znać, czy używałyście jej może i jakie Wy macie zdanie o tym produkcie?
Pozdrawiam, Alex!

20 komentarzy:

  1. Ja używam tylko tych odżywek bez spłukiwania i najlepiej się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja spłukuję odżywki, bo moje włosy strasznie łatwo obciążyć. Z Ziai mam fajną maskę, a ciekawe jak ta odżywka by się sprawdziła. Firmę generalnie uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Producent pisze, że tę odżywkę można spłukiwać, ale nie trzeba :) Dlatego, jeśli wolisz spłukiwać, to ta odżywka też się może sprawdzić :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Sprawdziło się powiedzenie: "Tanie nie znaczy złe" ;)

      Usuń
  5. Jakoś produkty Ziai do włosów mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam chyba jeden szampon, ale średnio byłam zadowolona :)

      Usuń
  6. ja i ziaja się nie lubimy dlatego nic mnie nigdy z ziaji nie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam Ziaję kocham całym serduszkiem, ale nie każdemu musi wszystko służyć ;)

      Usuń
  7. a ja sie bardza lubie z tą firmą.. uwielbiam wszystkie produkty Ziaji z którymi do tej pory miałam doczynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki Ziaja, ale przyznaję, że do włosów nie znam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam obecnie odżywkę kozie mleko tej firmy i jest genialna :))

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!