piątek, 11 września 2015

Eveline Just Epil! Krem do depilacji skóry wrażliwej

Witajcie moi kochani!
Ostatnio nie mam czasu na napisanie żadnej notki, po prostu szkoła mnie przerosła! Ciągle muszę coś wkuwać (zwłaszcza historię, pozdrawiam mojego wrednego pana od historii) i odrabiać prace domowe (tu pozdrawiam pana od techniki i babkę od EDB ;P) Już od pierwszych lekcji ostro... No ale cóż! Byle do czerwca ;) 
Dziś znalazłam chwilkę, aby naskrobać dla Was recenzję nawilżającego kremu do depilacji z Eveline, więc serdecznie zapraszam na nowy post! :) 



pojemność: 125 ml
cena: ok. 10 zł
sklep: Rossmann, Hebe



Opis producenta:



Miękka tubka kremu zapakowana jest w kartonik, na którym napisane są wszystkie informacje. W środku znajduje się też biała szpatułka. Krem ma białą, dość zbitą konsystencję. Zapach jest kremowo-aloesowy, rozprzestrzenia się na całą łazienkę, ale nie jest jakiś bardzo męczący.



Aplikacja kremu dołączoną szpatułką wymaga cierpliwości. W moim przypadku muszę nałożyć dużo depilatora, a pokrycie nim jednej nogi zajmuje mi ok. 4-5 min. Dlatego kiedy skończę smarować drugą nogę, zaraz zabieram się za usuwanie kremu z pierwszej. Lecz pod pachami idzie to zdecydowanie szybciej, pewnie przez to, że to mniejszy obszar skóry.
Zmywam krem ciepłą wodą, warto mieć też jakąś oddzielną gąbeczkę, aby jeszcze lepiej usunąć depilator.



Lecz jeśli chodzi o jego skuteczność w kwestii depilacji, to nie mam mu nic do zarzucenia. Dobrze usuwa włoski, których później tak bardzo nie widać. Nie zauważyłam, aby krem pielęgnował skórę, dlatego zawsze używam po depilacji balsamu. 

Skład
Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Thiglycolic Acid, Calcium Hydroxide, Potassium Hydroxide, Ceteareth-20, Glyceryl Stearate SE, Propylene Glycol, Ethylhexyl Stearate, Butylene Glycol, Glycerin, Larrea Divaricata, Lecithin, Mineral Oil, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Panthenol, Parfum, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde (Lyral), Citronellol, Hydroxycitronellal, Geraniol, Butylphenyl Methylpiopional (Lilial)

Według mnie jest to skuteczny i tani sposób na depilację. Jestem ciekawa, czego Wy używacie do depilacji i co jest Waszym zdaniem najlepsze - maszynka, krem czy wosk? 

22 komentarze:

  1. Nigdy nie używałam tego kosmetyku, ja zawsze piankę stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam z Eveline taki krem tylko inny rodzaj i mi się sprawdził. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno jest też właśnie inna wersja :)

      Usuń
  3. nie stosuje takich produktów z wiadomo jakch względów ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faceci mają w tej kwestii lepiej ;)

      Usuń
  4. Osobiście wolę maszynki. Jeszcze nigdy nie znalazłam kremu, który dałby efekt taki jak po maszynce (bądź bardzo podobny). Być może spowodowane jest to tym, że moje włoski są już mocne (za mocne, poprzez stosowanie maszynki) i taki krem jet po prostu za słaby. Z woskiem na nogach nigdy nie próbowałam, ale może właśnie na to pora? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno wosk jest najsilniejszy, więc mógłby się w Twoim przypadku sprawdzić :)

      Usuń
  5. Używałam już wielu rzeczy do depilacji i jestem zdania, że jednak maszynka i pianka jest najskuteczniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kremy do depilacji kompletnie się u mnie nie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się zawiodłam na kilku kremach i od jakiegoś czasu ich nie kupuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Ci nie podpasowały :(

      Usuń
  8. Najlepszyyy blog ever <3 czekamm na haule <3

    Wpadniesz do mnie ? :)
    http://najaranatymbarkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi, ale nie, nie wpadnę do ciebie.

      Usuń
  9. Kiedyś próbowałam jakiegoś kremu do depilacji z Eveline, ale był słaby. Teraz stosuję Veet i daje radę, ale tylko okolice bikini. :) Reszta to maszynka i pianka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!