środa, 2 września 2015

Suchy szampon Isana - lepszy od Batiste?

Hejka, kochane!
Zapewne wszystkie słyszałyście już o znanym suchym szamponie od Isany, bardzo taniej marki rossmannowej. Jest on porównywany do jeszcze sławniejszych szamponów Batiste jako tańszy zamiennik. A że ja suche szampony ubóstwiam, to musiałam przetestować też Isanę. Co z tego wyszło? Zapraszam dalej! :)



pojemność: 200 ml
cena: 11 zł (ja kupiłam w promocji za 6 zł)
sklep: Rossmann


Opis:
Suchy szampon ISANA , to idealne rozwiązanie pozwalające umyć włosy bez użycia wody pomiędzy zwykłymi zabiegami mycia głowy. W ciągu kilku sekund włosy zostaną odświeżone i staną się znów puszyste.



Suchy szampon mieści się w puszce, która nie powala wyglądem. Znajdują się na niej wszelkie informacje w kilku językach. Pod względem opakowań Batiste wygrywa w stu procentach. No ale nie opakowanie jest najważniejsze :) Isana pachnie świeżo, miętowo, trochę chemicznie.



Zarówno Batiste jak i Isana na początku stosowania STRASZNIE bielą włosy, trzeba uważać, aby nie zrobić sobie siwych plam. Jednocześnie niezwykle pięknie odświeżają i unoszą włosy, zawsze jestem pod wrażeniem w trakcie tych pierwszych tygodni stosowania. Tak w 2/3 opakowania oba szampony przestają bielić, zmniejsza się też ich "moc". Choć wydaje mi się, że Isana dłużej potrafi odświeżać z efektem "dopiero umytych włosów". Także pod tym względem plus dla Isany. Wydajność jest praktycznie taka sama, oba starczają mi na ok. 1,5 miesiąca. Jedyne czym się różnią, to ceną. Za Batiste musimy dać 14-17 zł, a za Isanę tylko 11 zł. Jest to chyba najtańszy suchy szampon na rynku. W dodatku ja upolowałam Isanę na promocji za 6 zł, więc naprawdę tanio. No i oczywiście wspomnę o tym, że Isanę dostaniemy wyłącznie w Rossmannach, a Batiste jest dostępne w Hebe, Rossmannie, Naturze i innych drogeriach. 

Skład Isany:
Butane, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Alcohol Denat., Aqua, Parfum, Hexyl Cinnamal, Distearyldimonium Chloride, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Hydroxycitronellal, Isopropyl Alcohol.

Trochę wyszło mi takie porównanie, ale mam nadzieję, że ten post Wam się przyda :) Osobiście wybieram Isanę, ale czasem może powrócę do Batiste, o którym zresztą też robiłam już recenzję klik :)

20 komentarzy:

  1. Z Isany nie miałam jeszcze szamponu ale z batiste tak :) Teraz mam z biedronki, ale jeszcze nie stosowałam go za często :) Wgl. suche szampony starczają mi na mega długo bo nie używam ich często :D
    Zapraszam kochana także i do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać, jak się spisuje ten z Biedronki, bo bardzo mnie on ciekawi :) A ja za to suchych szamponów używam bardzo często, zaraz mi się ta Isana skończy :)

      Usuń
  2. Miałam i byłam zadowolona,czy lepszy od Batiste musiałabym przeanalizować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie są bardzo podobne :)

      Usuń
  3. Ooo zaskoczyłaś mnie, byłam pewna że Batiste wygra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że różnią się tylko ceną i szatą graficzną opakowania :)

      Usuń
  4. Próbowałam kiedyś tego szamponu z Isany i nie byłam jakoś zadowolona specjalnie. Był w porządku, ale nie wróciłam do niego, widocznie nie do końca spełnił moje oczekiwania. Wybieram Batiste i już nie kombinuję z innymi produktami tego typu. Będę mu wierna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który zapach Batiste jest według Ciebie najlepszy? :) Bo kupiłam ostatnio wersję Cherry i jeszcze jej nie używałam :)

      Usuń
  5. Jeszcze nie stosowałam suchego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy spróbujesz, to się zakochasz, haha :)

      Usuń
  6. Muszę spróbować tej Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam suchego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tylko jeden suchy szampon i był on z Batiste, ogólnie w działania byłam zadowolona, ale chyba wolę myć normalnie włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście trzeba myć włosy, ale czasem nie mam na to czasu :)

      Usuń

Zapraszam do wyrażania swoich opinii :) Wasze komentarze bardzo mobilizują mnie do dalszego pisania! Dziękuję za każdy jeden!